Piotr Bożek: z Dentsu Aegis Network Polska na szefa marketingu w Prowly
Piotr Bożek zaczął pracę w firmie Prowly, gdzie objął nowo utworzone stanowisko dyrektora marketingu. Poprzednio pracował w Dentsu Aegis Network Polska, a wcześniej m.in. w DaWanda Polska, Grupie Docplanner, Trader.com i Gratka.pl.
W Prowly, firmie oferującej platformę internetową do działań public relations i content marketingowych, Bożek będzie odpowiadał za koordynację działań marketingowych w Polsce i na rynkach zagranicznych.
- Szukaliśmy osoby, której kompetencje pomogą nam usprawnić proces sprzedażowy w oparciu o kanały marketingowe i komunikacyjne. Nie znam bardziej doświadczonej osoby na rynku w tym zakresie niż Piotr, który online ma w swoim zawodowym DNA - podkreśla Joanna Drabent, CEO i współzałożycielka Prowly.
Na początku ub.r. firma pozyskała 4,5 mln zł, sprzedając część udziałów funduszowi Internet Ventures FIZ i agencji Bluerank. Środki przeznaczono na rozwój działalności na rynkach zagranicznych, z których pochodzi teraz jedna trzecia klientów spółki. W Prowly pracuje obecnie 21 osób, ponad dwa razy więcej niż przed rokiem.
Piotr Bożek poprzednio przez niecały rok był szefem marketingu i PR w Dentsu Aegis Network Polska, zastąpiła go tam niedawno Joanna Górecka. Wcześniej był m.in. szefem marketingu w DaWanda Polska i Grupie Docplanner (wydawcy serwisu ZnanyLekarz.pl) oraz szefem marketingu w GoldenLine.pl.
Ponadto pracował jako marketing & product development director w Gratka.pl (Polska Press Grupa), internet sales director w Axel Springer Polska oraz business development manager w Trader.com (Agora).
Dołącz do dyskusji: Piotr Bożek: z Dentsu Aegis Network Polska na szefa marketingu w Prowly