Pierwszy w Polsce mural marki Breitling w ścisłym centrum Warszawy – realizacja Braughman Group Media
Mural luksusowej i jednej z najbardziej rozpoznawalnych marek zegarków na świecie - Bretling zrealizowany w maju 2023 przez Braughman Group Media jest pierwszym w historii muralem tej marki w Polsce. Spektakularne dzieło powstało w sercu nowej biznesowej Woli – na skrzyżowaniu ul. Grzybowskiej i Żelaznej w otoczeniu Fabryki Norblina oraz Browarów Warszawskich.
W maju 2023 r. Braughman Group Media we współpracy z marką Apart zrealizował ponad 200-metrowy, foto- realistyczny mural luksusowego brandu – Breitling, w tętniącym życiem sercu stolicy. To wielkoformatowe malowidło zostało w 100% namalowane ręcznie przez grupę młodych polskich artystów, a prace nad nim trwały blisko 60 godzin.
Największym wyzwaniem przy stworzeniu tego fotorealistycznego dzieła było idealne odwzorowanie dwóch najważniejszych elementów muralu: jednego z flagowych modeli zegarków Breitling -Chronomat Automatic 36 oraz postaci Erlinga Halanda – międzynarodowej gwiazdy piłki nożnej, zawodnika Menchester City, który od 2022 roku jest ambasadorem marki Breitling.
„W Apart zawsze jesteśmy otwarci na nowe, kreatywne rozwiązania, co dotyczy również nośników reklamowych. Z wielką niecierpliwością i ciekawością czekaliśmy na efekt realizacji muralu Breitling/Apart, zaznaczającego w miejskiej przestrzeni trzy wymiary kunsztu: street artowy, sportowy oraz zegarmistrzowski. Efekt tego wspólnego z Breitling zlecenia przeszedł nasze oczekiwania”.
Za realizację wielkoformatowego muralu na skrzyżowaniu ul. Grzybowskiej / ul. Żelaznej odpowiada Braughman Group Media, która jest obecnie liderem wielkoformatowej reklamy zewnętrznej OOH, Digital OOH. Firma specjalizuje się również w dziedzinie ręcznie malowanych murali.
Braughman posiada aktualnie w swoim portfolio ponad 80 prestiżowych powierzchni muralowych w całym kraju, które można wzbogacić o liczne elementy niestandardowe, m.in. efekty świetlne, konstrukcje 3D lub farby antysmogowe.