Pierwszy raz 'TAK TAK' wykorzystuje wewnętrzną reklamę
Polska Telefonia Cyfrowa wystartowała z nową kampanią reklamową.
Tym razem operator komórkowy zawitał z ofertą m.in. w klubach, kinach i restauracjach, gdzie na nośnikach Polonia Indoor Advertising w 10 największych miastach Polski będzie promować usługi w sieci TAK TAK.
Jest to pierwsza kampania sieci TAK TAK, wykorzystująca wewnętrzną reklamę. Wcześniej Polska Telefonia Cyfrowa współpracowała z Polonia Indoor Advertising przy promocji marki Heyah. I tak jak dziś telefony na kartę prepaid, tak i wtedy Czerwona Łapa zawisła m.in. w restauracyjnych i kinowych toaletach.
– Ale to akurat już nikogo nie dziwi – wyjaśnia wybór powierzchni wewnętrznych wewnątrz budynków na kampanię reklamową Andrej Modic, prezes Polonia Indoor Advertising.
- Z jednej strony nasila się zjawisko zappingu, czyli zmieniania kanałów telewizyjnych w trakcie trwania bloków reklamowych. Postępuje tak już prawie połowa Polaków. Jeszcze większy odsetek stanowią osoby w młodszym wieku i z wyższym wykształceniem, a więc ta grupa, którą ze względu na względnie wysokie dochody szczególnie interesują się reklamodawcy. Z drugiej strony, ta właśnie grupa coraz częściej przebywa poza domem, wolny czas przeznacza na sport czy zabawy w pubach i klubach. Firmy szukają więc alternatywnych i skutecznych form dotarcia do potencjalnych klientów. Indoor jest jedną z nich – dodaje Andrej Modic.
W odróżnieniu od billboardów, reklama zamieszczona w odpowiednim klubie czy w kinie daje większą pewność, że trafi ona do konkretnego i pożądanego przez reklamodawcę konsumenta. Ale korzyści z indooru jest więcej. Billboardowy komunikat dociera do potencjalnego konsumenta zwykle przez kilka sekund. - Kontakt z reklamą zamieszczoną tuż nad pisuarem lub obok lustra trwa minimum kilkanaście sekund. W tym czasie odbiorca pozostaje z reklamą sam na sam. Nie ma szumu reklamowego ani miejsca na telewizyjny zapping – mówi Andrej Modic.
Wcześniej reklamę wewnętrzną Polonia Indoor Advertising wykorzystały m.in. Orange, producent sprzętu fotograficznego Minolta, lider na rynku odzieżowym House czy producent dezodorantów Axe. Reklamy zostały zamieszczone w specjalnie wyselekcjonowanych miejscach. W pubach, dyskotekach, centrach sportowych a nawet na t-shirtach noszonych przez barmanów i kelnerki. Dlaczego tutaj?
- Młodzi, aktywni, o dochodach wyższych od średniej krajowej i w wiecznym ruchu mogą być wprawdzie wszędzie, ale w klubach czy gustownych knajpkach na pewno, zaś w toaletach prędzej czy później. To idealne miejsce na skuteczną reklamę indoor – wyjasnia Andrej Modic.
Dołącz do dyskusji: Pierwszy raz 'TAK TAK' wykorzystuje wewnętrzną reklamę