Pierwsza w Polsce wspólna kampania iSpot, Cortland i iDream
Autoryzowane salony Apple w Polsce - iSpot, Cortland i iDream - łączą siły w pierwszej wspólnej digitalowej kampanii pod hasłem „Tu bije źródło Apple". Przygotowało ją Cam-L Studio.
W Polsce sektor Apple Premium Reseller stanowią trzy marki: iSpot, Cortland oraz iDream. Po raz pierwszy występują we wspólnej digitalowej kampanii, która ma pokazać klientom szeroki wachlarz i szereg zalet oferty premium resellerów Apple w Polsce.
- Jest to pierwsza w historii naszych działań komunikacyjnych tak duża wspólna kampania trzech konkurencyjnych dla siebie firm. Mamy przekonanie, że siła płynąca z tej integracji utrwali pozycję rynkową salonów oznaczonych logotypem Apple Premium Reseller - komentują Anita Komar, marketing & ecommerce lead iSpot, Barbara Garczyńska, digital marketing manager Cortland oraz Justyna Kuziak, marketing manager iDream.
Kampania „Tu bije źródło Apple” nawiązuje do zmagań właścicieli produktów kupujących sprzęt w miejscach innych niż APR.
Kampania będzie realizowana w digitalu. W ramach niej będzie emitowany spot, zaplanowano landing page Tubijezrodloapple.pl oraz działania na portalu Facebook, YouTube i Instagram.
Pierwsza odsłona kampanii wystartowała 20 sierpnia. Działania są zaplanowane do końca 2020 roku.
Za strategię i realizację kampanii digital dla Apple Premium Reseller odpowiedzialny jest kreatywny dom produkcyjny Cam-L Studio.
Za obsługę PR kampanii odpowiada agencja Q&A Communications.
Dołącz do dyskusji: Pierwsza w Polsce wspólna kampania iSpot, Cortland i iDream
Po owocach poznacie ich... tych kreatywnych.