Pierwsza komórka - nowa kampania Simplusa
5 maja ruszyła nowa kampania Simplusa "Pierwsza komórka"
5 maja ruszyła nowa kampania Simplusa "Pierwsza komórka", którą przygotowała agencja reklamowa Euro RSCG New Europe. Planowaniem mediów zajął się Media Planning Group, a ich zakupem Universal McCann. W kampanii wykorzystano: telewizję ogólnopolską, radio ogólnopolskie, stacje lokalne, plakaty w Urzędach Pocztowych, materiały POS.
Kampania skierowana do rodziców i bliskich, którzy zastanawiają się nad wyborem najlepszego prezentu dla dziecka. Czas trwania kampanii pokrywa się z okresem przystępowania dzieci do Pierwszej Komunii, dlatego Simplus postanowił podpowiedzieć rodzicom, że telefon komórkowy może być bardzo atrakcyjnym prezentem dla ich pociech. Zwłaszcza, że promocyjne Zestawy Simplus z telefonem Sagem MW3020 można kupić już za 155 zł brutto, w tym aż 30 zł na rozmowy i SMS-y. Dlatego Simplus jest świetnym prezentem nie tylko na Pierwszą Komunię, ale także z innych okazji lub ot tak, po prostu, stąd hasło kampanii: "Simplus. Prezent na każdą okazję. Bez okazji też."
Dołącz do dyskusji: Pierwsza komórka - nowa kampania Simplusa