Pierwsza kampania telewizyjna marki Piast
Z pierwszym dniem lipca ruszyła nowa kampania wizerunkowa markiPiast z portfolio Carlsberg Polska, tym razem po raz pierwszy naekranach TV.
Kampania, wykorzystując hasło "Wrocław. Wiele twarzy jednopiwo." podkreśla silny związek marki ze stolicą Dolnego Śląska.Oryginalna, czarno-biała konwencja filmu nawiązuje do dwóchwcześniejszych edycji kampanii outdoorowej marki o tym samymtytule.
To kolejna już kampania, którą tworzyliśmy przy udzialemieszkańców Wrocławia. Bohaterowie naszego spotu wyłonieni zostalipodczas castingu przeprowadzonego wśród Wrocławian, ludzi, którzykochają to miasto i są częścią jego kolorytu, podobnie jak Piast,marka o silnych, wrocławskich korzeniach. Dzięki udziałowiWrocławian ujęcia filmowe nabrały swoistej autentyczności, niosącrównocześnie jasny przekaz, że Piast, to po prostu ich piwo, piwoWrocławian. - mówi Agnieszka Filek, Brand Manager marki Piast zCarlsberg Polska.
Spot o długości 30' emitowany jest w TVP3 od 1 lipca do końcasierpnia.
Autorem kreacji kampanii jest agencja Red8 CommunicationsGroup.
Za planowanie i zakup mediów odpowiada Media Direction OMD.
Dołącz do dyskusji: Pierwsza kampania telewizyjna marki Piast