SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Pieniądze dla dzieci od reklamodawców Polsatu

6 grudnia charytatywny 'Mikołajkowy blok reklamowy' w Telewizji Polsat oglądało prawie 5 mln 100 tysięcy widzów.

To prawie 30% widzów przed telewizorem o tej porze (ponad 37% w grupie 16-49). Według wstępnych danych AGB Nielsen Media Research zebrano ponad 530 tysięcy złotych. Dochód z tej akcji zostanie w całości przekazany na rzecz chorych dzieci, podopiecznych Fundacji Polsat.

W „Mikołajkowym bloku reklamowym" reklamy wykupiły firmy:  Alima Gerber, Berlin-Chemie/Menarini Polska, BI-ES Cosmetic, BZ WBK AIB Towarzystwo Funduszy Inwestycyjnych, Dr Oetker Polska, Link4 Towarzystwo Ubezpieczeń, Mokate, Nestle Polska, Pepsi-Cola Bottlers Poland, Polska Telefonia Cyfrowa, Rackitt Benckiser, Unilever Polska.

Rok temu „Mikołajkowy blok reklamowy" obejrzało prawie 5 mln 800 tysięcy widzów. Tym samym zebrano ponad 680 tysięcy złotych.

Pierwszą edycję akcji w 2004 roku obejrzało ponad pięć i pół miliona widzów – dało to 555 tysięcy 430 złote 34 grosze.

Organizatorami akcji są: Fundacja Polsat oraz Telewizja Polsat.

Dołącz do dyskusji: Pieniądze dla dzieci od reklamodawców Polsatu

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl