SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Piątnica z jubileuszową kampanią Serka Wiejskiego

OSM Piątnica rozpoczęła kampanię z okazji jubileuszu 30-lecia marki Serek Wiejski na polskim rynku. Przygotowały ją agencja Plej, studio filmowe OTO Film oraz domy mediowe Five Media i Starcom.

Serek Wiejski z Piątnicy pojawił się na polskim rynku w 1992 roku. Inspiracją dla Spółdzielni okazał się nieznany wówczas w Polsce serek typu cottage cheese.

Z okazji jubileuszu 30-lecia marki OSM Piątnica przygotowała kampanię promocyjną, której celem jest zwrócenie uwagi konsumentów na najważniejsze cechy produktu.

Przygotowany na potrzeby kampanii spot przenosi odbiorców do świata Piątnicy – pełnego naturalnego smaku i prawdziwych emocji. Pokazuje, że to czas weryfikuje, czy coś jest naprawdę dobre. Podkreśla jednocześnie, że Serek Wiejski z Piątnicy jest niezmiennie dobry już od 30 lat.

Działania reklamowe obejmujące telewizję i internet potrwają do połowy marca.

Za kreację spotów odpowiada agencja Plej oraz studio filmowe OTO Film. Zakup mediów zrealizował dom mediowy Five Media, a kampanię digitalową realizuje agencja Starcom.

 

 

 

Dołącz do dyskusji: Piątnica z jubileuszową kampanią Serka Wiejskiego

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl