Piątnica z jubileuszową kampanią Serka Wiejskiego
OSM Piątnica rozpoczęła kampanię z okazji jubileuszu 30-lecia marki Serek Wiejski na polskim rynku. Przygotowały ją agencja Plej, studio filmowe OTO Film oraz domy mediowe Five Media i Starcom.
Serek Wiejski z Piątnicy pojawił się na polskim rynku w 1992 roku. Inspiracją dla Spółdzielni okazał się nieznany wówczas w Polsce serek typu cottage cheese.
Z okazji jubileuszu 30-lecia marki OSM Piątnica przygotowała kampanię promocyjną, której celem jest zwrócenie uwagi konsumentów na najważniejsze cechy produktu.
Przygotowany na potrzeby kampanii spot przenosi odbiorców do świata Piątnicy – pełnego naturalnego smaku i prawdziwych emocji. Pokazuje, że to czas weryfikuje, czy coś jest naprawdę dobre. Podkreśla jednocześnie, że Serek Wiejski z Piątnicy jest niezmiennie dobry już od 30 lat.
Działania reklamowe obejmujące telewizję i internet potrwają do połowy marca.
Za kreację spotów odpowiada agencja Plej oraz studio filmowe OTO Film. Zakup mediów zrealizował dom mediowy Five Media, a kampanię digitalową realizuje agencja Starcom.
Dołącz do dyskusji: Piątnica z jubileuszową kampanią Serka Wiejskiego