„Piątak na papu” - rabaty na Pyszne.pl w promocji piwa Redd’s (wideo)
Trwa promocja piwa Redd’s (produkowanego przez Kompanię Piwowarską), w której można otrzymywać 5-złotowe zniżki na zamówienia w serwisie Pyszne.pl. Wspiera to kampania reklamowa przygotowana przez firmy PZL, Televisor, Post Meridian i ZenithOptimedia Group.
W ramach promocji pod kapslami butelek piwa Redd’s znajdują się kody. Każdy kod można wymienić na 5-złotową zniżkę na zamówienie w serwisie Pyszne.pl pozwalającym kupować jedzenie z różnych restauracji.
W ramach akcji do sprzedaży trafiły butelki Redd’sa z oznakowaniem informującym o 5-złotowym rabacie. Promocja ruszyła z początkiem lipca i potrwa do końca października.
Akcję wspiera kampania, która tak samo jak poprzednie reklamy piwa Redd’s nawiązuje do muzycznej stylistyki reggae. Poprzednie spoty Redd’sa w tej konwencji, promujące jego nowe wersje smakowe, były emitowane wiosną br., natomiast latem ub.r. pokazywano też reklamy w stylistyce muzyki latynoskiej.
Nowa akcja reklamowa jest prowadzona m.in. w telewizji i internecie.
Kreacją kampanii zajęła się agencja PZL, spot wyreżyserował Iwo Zaniewski, produkcją zajął się dom produkcyjny Televisor, a udźwiękowieniem - studio Post Meridian.
Za planowanie i zakup mediów odpowiada dom mediowy ZenithOptimedia Group.
Dołącz do dyskusji: „Piątak na papu” - rabaty na Pyszne.pl w promocji piwa Redd’s (wideo)
Sylwia Szczepankiewicz i Marcin Kudełka