Phil Nelson executive vice presidentem w CNN International Commercial
CNN Worldwide powołało Phila Nelsona do kierowania międzynarodowymi operacjami biznesowymi, a także współpracą z partnerami komercyjnymi sieci poza Stanami Zjednoczonymi.
Jako executive vice president w CNN International Commercial (CNNIC) Nelson będzie odpowiedzialny za cały obszar międzynarodowej sprzedaży reklam, sprzedaży i licencjonowania treści oraz dystrybucji komercyjnej, a także powiązane z nimi usługi w zakresie rozwiązań dla klientów. Wśród nich znajdują się m.in. studio Create, działania digital i operacje na danych.
>>> Praca.Wirtualnemedia.pl - tysiące ogłoszeń o pracę
W nowej roli Nelson będzie także współpracował z partnerami z całego Warner Bros. Discovery w zakresie strategii dystrybucji CNN International oraz kooperacji w zakresie usług cyfrowych i sprzedaży reklam, co pozwoli na zapewnienie partnerom większego dostępu do wiadomości i innych programów z całego portfolio marki. Nelson dołącza do zespołu kierowniczego CNN Worldwide i będzie raportował do Chrisa Marlina, Executive Vice President w dziale Business Operations & Strategy.
- CNNIC ma na swoim koncie niezwykłe osiągnięcia w uwalnianiu potencjału zarówno CNN, jak i naszych partnerów komercyjnych z różnych sektorów. Spoglądając w przyszłość, oferujemy naszym partnerom nowe sposoby współpracy z CNN, które umożliwiają reklamodawcom angażowanie odbiorców wszędzie tam, gdzie korzystają z CNN, a nadawcom, wydawcom, partnerom i platformom związanym z reklamą out of home zapewniamy dostęp do naszych uznanych na świecie treści i dziennikarstwa - komentuje Phil Nelson. - W szybko zmieniającym się krajobrazie medialnym łączymy najlepsze treści CNN z ofertą komercyjną w innowacyjny sposób, który odzwierciedla potrzeby klientów i rynku, a także oczekiwania odbiorców - dodaje.
Od 2019 roku do tej pory Nelson w roli chief operating officer (COO) w CNNIC kierował operacyjnymi oraz międzynarodowymi projektami rozwojowymi, a także nadzorował wspieranie sprzedaży reklam.
Przed dołączeniem do zespołu CNN był dyrektorem zarządzającym w Turner North Asia i South Asia Pacific. Wcześniej pełnił inne funkcje związane z rozwojem biznesowym oraz planowaniem strategicznym, m.in. w spółce AOL. Przed rozpoczęciem pracy w sektorze korporacyjnym, był dowódcą w marynarce wojennej USA.
Awanse także innych menagerów w CNN. „Nowa era współpracy z partnerami komercyjnymi”
CNN wprowadza także inne kluczowe zmiany w zespole kierowniczym CNNIC, rozwijając swoją ofertę dla klientów. Cathy Ibal została mianowana senior vice president w dziale Advertising Sales i będzie nadzorować całą międzynarodową sprzedaż reklam CNN. Ibal w CNN pracuje od 22 lat.
Rob Bradley objął stanowisko senior vice president, digital revenue, strategy & operations, a w zakres jego obowiązków wchodzi wszystko to, co jest związane z cyfrowym ekosystemem CNNIC - zarządzanie przychodami, operacje i strategia handlowa. Oprócz swojej roli w CNNIC, Rob jest częścią zespołu kierowniczego CNN Digital i będzie kierował współpracą CNNIC w ramach międzynarodowych działań biznesowych WBD w zakresie projektów cyfrowych z wykorzystaniem technologii i usług reklamowych.
Z kolei zaawansowane usługi CNNIC w zakresie tworzenia treści, analizy danych, strategii zarządzania przychodami i obsługi klienta zostaną połączone pod nadzorem Jamesa Hunta, który obejmuje stanowisko senior vice president w dziale Global Client Solutions. Zespół zajmie się promocją produktów wielokrotnie nagradzanego studio CNNIC - Create, a także wsparciem jednostki Audiences & Data wraz z obsługą klienta, organizacją wydarzeń i działaniami strategicznymi.
- Aby dziennikarstwo mogło się rozwijać, konieczna jest solidna i efektywna działalność komercyjna, która umożliwi finansowanie pracy, jaką CNN wykonuje każdego dnia na całym świecie. Dlatego cieszę się, że Phil i jego zespół wykonawczy przejmują stery w CNNIC, by wprowadzić nas w nową erę współpracy z partnerami komercyjnymi - komunikuje zmiany Chris Licht, prezes i dyrektor generalny CNN Worldwide.
Dołącz do dyskusji: Phil Nelson executive vice presidentem w CNN International Commercial