SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

PHD z globalnym budżetem medialnym Sony Ericsson

Firma Sony Ericsson zatrudniła dom mediowy PHD do obsługi swojego globalnego budżetu medialnego.

Umowa, która wejdzie w życie 1 stycznia 2012 roku, została zawarta na początkowy okres dwóch lat.

W przetargu na medialny budżet Sony Ericsson, którego wartość szacuje się na około 200 milionów dolarów, PHD pokonał dom mediowy MEC, który odpowiadał za globalne planowanie i zakup mediów dla producenta smartfonów przez ostatnie dziesięć lat.

Dołącz do dyskusji: PHD z globalnym budżetem medialnym Sony Ericsson

3 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
bruce
Hellouu, przecież tej marki już nie ma.
odpowiedź
User
zapytajnik
o które PHD chodzi? ten na Ibisa czy to pod egidą Media Direction?
odpowiedź
User
kto pyta wielbłądzi
podpisuję się pod tym postem na górze
odpowiedź