Pharbio roztrzygnęło przetarg
Art Meritum Marketing Communication dla firmy Pharbio
Ad PHARMA, wyspecjalizowana w komunikacji marketingowej preparatów farmaceutycznych firma z Grupy Reklamowej Art Meritum Marketing Communication, wygrała przetarg organizowany przez firmę Pharbio.
Umowa obejmuje obsługę związaną z wprowadzeniem na rynek polski dwóch leków OTC: uspokajającego leku ziołowego oraz ziołowych tabletek nasennych. Do zadań agencji w pierwszym etapie należeć będą działania BTL - ulotki, foldery, standy oraz ATL prasowy, skierowane do farmaceutów oraz konsumentów.
Przy tworzeniu strategii działania dla firmy Pharbio zastosowano unikatowy system komunikacji marketingowej, jakim jest Deep Service. Jest to profesjonalne i wyspecjalizowane narzędzie, które umożliwia podejmowanie precyzyjnych, błyskawicznych decyzji i działań, tak istotnych w zarządzaniu komunikacją marketingową. To doskonała wartość dodana do wszelkich działań, które zostaną podjęte w trakcie budowy strategii marketingowej firmy, a jego najważniejszym elementem jest "głębsze" podejście do tematu.
Dołącz do dyskusji: Pharbio roztrzygnęło przetarg