PGE szuka agencji interaktywnej do obsługi w social mediach
PGE Polska Grupa Energetyczna wybiera agencję interaktywną, która zajmie się jej obsługą w mediach społecznościowych - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. Będzie z nią pracować przez dwa lata od zawarcia umowy.
Wybrana agencja będzie odpowiedzialna za działania "zmierzające do kształtowania pozytywnego wizerunku marki PGE" w serwisach społecznościowych w kanałach PGE (Facebook, Instagram, Youtube, Twitter, LinkedIn). Spółka oczekuje, że realizacja tych usług ułatwi dotarcie z przekazem PGE do różnych grup interesariuszy, takich jak analitycy, inwestorzy, klienci, przedsiębiorcy, urzędnicy administracji publicznej, obecni i potencjalni pracownicy. Działania w social mediach mają również wspierać sprzedaż produktów oraz usług PGE i spółek z Grupy Kapitałowej PGE w w social mediach.
Przetarg prowadzony jest w formie negocjacji w formule otwartej. Oznacza to, że oferty w nim mogą złożyć wszystkie zainteresowane firmy, a spółka zaprosi do negocjacji tylko te, których oferty oceni najwyżej. Na etapie negocjacji omawiane będą m.in. warunki cenowe, uzupełnienie i doprecyzowanie przedmiotu przetargu oraz warunków realizacji umowy.
Zainteresowane firmy mogą składać oferty do 20 marca br. W przetargu zostanie wybrana firma, z którą PGE zawrze umowę na okres 2 lat, z możliwością przedłużenia o kolejny rok.
Przypomnijmy, że PGE jest w trakcie przetargu na obsługę mediową – budżetu klienta broni Zenith (Publicis Media).
Dołącz do dyskusji: PGE szuka agencji interaktywnej do obsługi w social mediach