SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

„Perfekcyjna pani domu” liderem rynku. Nie będzie kolejnej edycji programu

Piąty sezon „Perfekcyjnej pani domu” oglądało średnio 1,12 mln osób, o 80 tys. więcej niż format śledziło rok temu. TVN w paśmie emisji reality-show był liderem rynku telewizyjnego. Wpływy z reklam wyniosły 10,7 mln zł.

Małgorzata Rozenek, fot. Cezary Piwowarski/TVNMałgorzata Rozenek, fot. Cezary Piwowarski/TVN

Premierowe odcinki piątej edycji „Perfekcyjnej pani domu” na antenie TVN oglądać można było w poniedziałki o godz. 22.30, w okresie od 1 września do 24 listopada br. (wyjątkowo finałowy odcinek pokazano o 23.00). Program oglądało średnio 1,12 mln osób, co zapewniło stacji 12,71 proc. udziału w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów oraz 16,48 proc. w grupie komercyjnej 16-49 - wynika z danych Nielsen Audience Measurement przygotowanych dla portalu Wirtualnemedia.pl.

W analizowanym okresie najwięcej widzów zgromadził odcinek programu z 10 listopada br. Oglądało go 1,37 mln osób.

Trzy topowe odcinki „Perfekcyjnej pani domu”

Data

Godz.

Wszyscy 4+

AMR

SHR %

10-11-2014

22:33:10

1 366 841

12,51%

17-11-2014

22:30:58

1 300 171

13,95%

29-09-2014

22:30:39

1 283 586

15,31%


Oglądalność „Perfekcyjnej pani domu” w porównaniu do analogicznego okresu ub.r. zmieniła się nieznacznie. Czwartą edycję reality-show oglądało średnio 1,10 mln osób, co przełożyło się odpowiednio na 12,81 proc. oraz 15,39 proc. udziału (więcej na ten temat).

TVN w paśmie emisji programu Małgorzaty Rozenek był liderem rynku telewizyjnego. Drugie miejsce zajmował Polsat, który w tym czasie emitował filmy fabularne, a jego udział uplasował się na poziomie 12,16 proc. Dalej wśród tzw. „wielkiej czwórki” uplasowały się kanały Telewizji Polskiej: Dwójka („Tomasz Lis na żywo” i filmy dokumentalne; 10,07 proc.) oraz Jedynka (dokumenty i filmy fabularne; 4,57 proc.). Identyczna kolejność stacji była wśród widzów w grupie komercyjnej.

Oglądalność formatu na tle konkurencji

Stacja

Wszyscy 4+

16-49

AMR

SHR %

SHR %

TVN - Perfekcyjna pani domu 5

1 121 203

12,71%

16,48%

Polsat

1 072 486

12,16%

14,61%

TVP2

888 058

10,07%

6,33%

TVP1

402 992

4,57%

3,85%


Wpływy reklamowe z 13 odcinków piątej serii “Perfekcyjnej pani domu” wyniosły 10,65 mln zł. Nadawana rok wcześniej czwarta edycja przyniosła z reklam więcej, bo 15,2 mln zł (dane cennikowe netto, bez rabatów).

TVN nie planuje na razie emisji kolejnej edycji programu. Małgorzata Rozenek wiosną 2015 roku poprowadzi w stacji polską wersję reality-show „Hotel Hell” (więcej na ten temat).

Dołącz do dyskusji: „Perfekcyjna pani domu” liderem rynku. Nie będzie kolejnej edycji programu

5 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
pavv
Jaki 1100 tys? 1100 tys było w zasięgu TV, a oglądało góra 800 tys. Ponadto ze względu na małą wiarygodność kompetencji tej pani ładnej z każdym odcinkiem oglądalność spadała o 50-80 tys.
odpowiedź
User
pavv
Jestem debilem mówię wam, tylko mi w te słowa uwierzcie ej!!!
odpowiedź
User
Marcin
O kurde! To Radziu musi być załamany! Z czego on będzie teraz żył!
odpowiedź