„Perfekcyjna pani domu” liderem rynku. Nie będzie kolejnej edycji programu
Piąty sezon „Perfekcyjnej pani domu” oglądało średnio 1,12 mln osób, o 80 tys. więcej niż format śledziło rok temu. TVN w paśmie emisji reality-show był liderem rynku telewizyjnego. Wpływy z reklam wyniosły 10,7 mln zł.
Premierowe odcinki piątej edycji „Perfekcyjnej pani domu” na antenie TVN oglądać można było w poniedziałki o godz. 22.30, w okresie od 1 września do 24 listopada br. (wyjątkowo finałowy odcinek pokazano o 23.00). Program oglądało średnio 1,12 mln osób, co zapewniło stacji 12,71 proc. udziału w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów oraz 16,48 proc. w grupie komercyjnej 16-49 - wynika z danych Nielsen Audience Measurement przygotowanych dla portalu Wirtualnemedia.pl.
W analizowanym okresie najwięcej widzów zgromadził odcinek programu z 10 listopada br. Oglądało go 1,37 mln osób.
Trzy topowe odcinki „Perfekcyjnej pani domu”
Data | Godz. | Wszyscy 4+ | |
AMR | SHR % | ||
10-11-2014 | 22:33:10 | 1 366 841 | 12,51% |
17-11-2014 | 22:30:58 | 1 300 171 | 13,95% |
29-09-2014 | 22:30:39 | 1 283 586 | 15,31% |
Oglądalność „Perfekcyjnej pani domu” w porównaniu do analogicznego okresu ub.r. zmieniła się nieznacznie. Czwartą edycję reality-show oglądało średnio 1,10 mln osób, co przełożyło się odpowiednio na 12,81 proc. oraz 15,39 proc. udziału (więcej na ten temat).
TVN w paśmie emisji programu Małgorzaty Rozenek był liderem rynku telewizyjnego. Drugie miejsce zajmował Polsat, który w tym czasie emitował filmy fabularne, a jego udział uplasował się na poziomie 12,16 proc. Dalej wśród tzw. „wielkiej czwórki” uplasowały się kanały Telewizji Polskiej: Dwójka („Tomasz Lis na żywo” i filmy dokumentalne; 10,07 proc.) oraz Jedynka (dokumenty i filmy fabularne; 4,57 proc.). Identyczna kolejność stacji była wśród widzów w grupie komercyjnej.
Oglądalność formatu na tle konkurencji
Stacja | Wszyscy 4+ | 16-49 | |
AMR | SHR % | SHR % | |
TVN - Perfekcyjna pani domu 5 | 1 121 203 | 12,71% | 16,48% |
Polsat | 1 072 486 | 12,16% | 14,61% |
TVP2 | 888 058 | 10,07% | 6,33% |
TVP1 | 402 992 | 4,57% | 3,85% |
Wpływy reklamowe z 13 odcinków piątej serii “Perfekcyjnej pani domu” wyniosły 10,65 mln zł. Nadawana rok wcześniej czwarta edycja przyniosła z reklam więcej, bo 15,2 mln zł (dane cennikowe netto, bez rabatów).
TVN nie planuje na razie emisji kolejnej edycji programu. Małgorzata Rozenek wiosną 2015 roku poprowadzi w stacji polską wersję reality-show „Hotel Hell” (więcej na ten temat).
Dołącz do dyskusji: „Perfekcyjna pani domu” liderem rynku. Nie będzie kolejnej edycji programu