SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

„Zasmakuj. Pokochaj. Żyj chwilą” w kampanii Pepsi Wild Cherry i Lime (wideo)

Koncern PepsiCo rozpoczął kampanię reklamową dwóch wersji smakowych napoju Pepsi: Wild Cherry i Lime. Akcja jest prowadzona pod hasłem „Zasmakuj. Pokochaj. Żyj chwilą”.

Reklamy z kampanii są oparte na dyskotekowej, rwanej muzyce oraz scenach pokazujących, jak bohaterowie dzięki reklamowanemu napojowi przełamują rutynę: mężczyzna siedzący w taksówce w korku wyskakuje ze spadochronu, a dziewczyna przymierzająca ubrania natychmiast przenosi się na imprezę.

Reklamy kończą się prezentacją dwóch wersji smakowych Pepsi: Wild Cherry i Lime, a także hasłem: „Zasmakuj. Pokochaj. Żyj chwilą”.

Działania reklamowe obejmują przede wszystkim telewizję oraz internet.

Za obsługę marketingową Pepsi w Polsce odpowiadają firmy BBDO Warszawa (kreacja i adaptacja reklam), Deloitte Digital i VML Poland (aktywności w internecie), OMD Media Direction (planowanie i zakup mediów) oraz Questia (działania PR).

Dołącz do dyskusji: „Zasmakuj. Pokochaj. Żyj chwilą” w kampanii Pepsi Wild Cherry i Lime (wideo)

5 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
gość
pepsi wild cherry i pepsi linę zachęcam do spróbowania wersja wisniowa bardzo dobra,a limonka jeszcze lepsza zachęcam do spróbowania pozdrawiam.
odpowiedź
User
CaaT
wiśniowa ok. lepsza niż ta zwykła
odpowiedź
User
Remek
Kto jest wykonawca muzyki do reklamy? Bo to polaczenie The Chemical Brothers z Fatboyslim.
odpowiedź