Pepsi zachęca, by latem "sięgać po więcej" (wideo)
Wystartowała najnowsza letnia kampania Pepsi pod hasłem „Sięgnij po więcej!". Marka zachęca do zerwania z nudą i schematami oraz postawieniem na spontaniczne działania.
W nowej kampanii celem marki jest wywołanie pozytywnych emocji i pokazanie odważnego, inspirującego świata, który może zaoferować konsumentom o wiele więcej, jeśli tylko zdecydują się wyjść ze swojej bańki i podążać za swoimi pasjami.
Akcja, obejmująca kreacje w telewizji oraz mediach społecznościowych, potrwa przez całe lato.
- Naszym odbiorcom pokazywać będziemy unikalny świat marki: inspirujący, aktywny, odważny, pełen humoru. Wykorzystując różnorodne formy dotarcia, chcemy wywoływać u konsumentów tylko pozytywne emocje i skojarzenia - mówi Lena Ozimska, młodszy kierownik marki Pepsi, odpowiedzialna za letnią kampanię.
Przekaz marki będzie mocno wspierany w mediach cyfrowych, w tym m.in. na Facebooku, Instagramie, YouTube i Spotify. Komunikację będą ponadto wspierać działania ze strony influencerów Pepsi, którzy będą przekaźnikiem idei kreatywnej „Sięgnij po więcej!”. Kolejnym ważnym punktem w komunikacji z odbiorcami będzie wyrazista obecność w sklepach, nawiązująca do wyjątkowego smaku Pepsi, z wykorzystaniem materiałów POS.
Pomysł na kampanię i strategię komunikacji letniej opracowała agencja BBDO, ideę kreatywną „Sięgnij po więcej!” stworzyła agencja Ewesa, a za produkcję spotu telewizyjnego oraz materiałów digitalowych odpowiada agencja Artegence. Kampanię w mediach zaplanował dom mediowy OMD, a działania public relations realizowane są przez Questia Communications.
Dołącz do dyskusji: Pepsi zachęca, by latem "sięgać po więcej" (wideo)