Peppermint powered by Quad zatrudnia osiem nowych osób
Agencja Peppermint powered by Quad wzmocniła kompetencje działów strategii, client service & new business oraz kreacji, zatrudniając osiem osób. Są to Dariusz Pawlak, Daniel Białoszewski, Marta Kołodziejczyk, Mateusz Ruminiak, Marcin Giżycki, Bacha Haas, Mike Adamek, Mikołaj Rodak.
Do agencji powrócił Dariusz Pawlak (poprzednio Grey Group) i obejmując stanowisko head of strategy w dziale strategii. Będzie odpowiedzialny za koordynację pracy zespołu oraz strategię komunikacji dla kluczowych klientów agencji.
Do działu obsługi klienta (client service & new business), dołączyły trzy osoby. Daniel Białoszewski jako new business manage będzie odpowiadał za pozyskiwanie nowych klientów. W ostatnich latach związany był z Good Looking Studio, gdzie odpowiadał za projekty dla takich klientów jak Samsung, Netflix, Disney+, Uber, Chanel, McDonalds, czy Sony PlayStation.
Do zespołu dołączyli także account managerowie - Marta Kołodziejczyk i Mateusz Ruminiak. Ten drugi pracował poprzednio w Publicis, gdzie koordynował działania z zakresu digital marketingu dla takich marek, jak Renault Group, Sandoz i Michelin.
Marta Kołodziejczyk dołączyła do Peppermint po dwóch latach pracy w agencji Publicis, gdzie pracowała jako media planner digital i offline dla klientów z rynku beauty.
Marcin Giżycki, Bacha Haas, Mike Adamek, Mikołaj Rodak w dziale kreacji Peppermint
Dział kreacji powiększa się o trójkę art directotów - są to Marcin Giżycki (także nowy fotograf), Bacha Haas i Mike Adamek.
Giżycki w trakcie swoich 11 lat pracy zawodowej pracował m.in. dla VICE Media, Unilever, Grupa FCA, Johnson’s & Johnson’s, Polpharma, Lagardere, EuroCash (Faktoria Win i Piwne Terytoria), UPC, L’Oreal, Bydgoskiej Akademii Muzycznej, OnePlus.
Bacha Haas jest artystką wizualną 2D i 3D z pasją do detali. Doświadczenie zdobywała pracując dla takich agencji marketingowych jak Przeagencja, K2 Internet i Plej, gdzie obsługiwała marki Jack Daniel's, Finlandia Vodka, Żubrówka Czarna, Żubrówka Bison Grass, Play, Desperados, BOLS Platinum, Volkswagen, Soplica, Heineken, PKO, Andros.
Mike Adamek jest kreatywnym artystą pracującym w branży od ponad 15 lat. Swoje umiejętności doskonalił pracując m.in. w takich firmach, jak GPD, TBWA czy Cheil, realizując projekty dla takich marek, jak Samsung, Porsche, Skoda, Lidl.
Mikołaj Rodak objął stanowisko copywritera, z branżą związany od 2018 roku. Dotychczas pracował dla marek T-Mobile, Amundsen, Grupa Żywiec, Lech, H&M, Mazda czy Nutricia.
W 2022 roku do portfolio obsługiwanych klientów Peppermint powered by Quad dołączyły między innymi takie marki jak, Kraft Heinz, Centrum Nauki Kopernik, Tullamore Dew, Reckitt Benckiser czy Piątnica.
Dołącz do dyskusji: Peppermint powered by Quad zatrudnia osiem nowych osób