SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

PBI: koniec konsultacji dotyczących zmian w Megapanelu (wideo)

Konsultacje PBI na temat zmian w Megapanelu zakończyły się opublikowaniem dokumentu z oczekiwaniami branży internetowej dotyczącymi tego badania. O szczegółach opowiada Andrzej Garapich, prezes PBI.

Konsultacje branżowe PBI dotyczące modyfikacji Megapanelu rozpoczęły się wiosną br. (więcej na ten temat). Rozmowy z udziałem przedstawicieli wydawców, reklamodawców, domów mediowych i organizacji branżowych prowadzono w grupach roboczych (więcej – link). Obecnie opublikowano wynikające z tych konsultacji oczekiwania branży internetowej wobec Megapanelu. Najważniejsze postulaty to objęcie badaniem nowych obszarów, np. dostępu mobilnego, streamingu audio/wideo i poczty on-line, porównywalność wyników z badaniami innych mediów, przyśpieszenie publikacji tych rezultatów oraz prezentowanie oprócz danych miesięcznych także wyników tygodniowych i dziennych.

– Nie jest to jednak gotowy opis przyszłego badania, a to, na ile owe potrzeby zostaną faktycznie zaspokojone, zależy od szeregu elementów, takich jak względy techniczne i metodologiczne oraz możliwości finansowe – zastrzega Andrzej Garapich, prezes zarządu PBI. Zgodnie z zapowiedziami nadal dopuszczana jest zarówno reorganizacja obecnego badania, jak i ogłoszenie przetargu na nowe. Ostateczna decyzja na ten temat zostanie podjęta w poszerzonym gronie wspólników PBI. Rozmowy na ten temat są finalizowane.

O konsultacjach dotyczących zmian w Megapanelu Andrzej Garapich opowiadał podczas Forum IAB.

Dołącz do dyskusji: PBI: koniec konsultacji dotyczących zmian w Megapanelu (wideo)

1 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
fag
Niech ktoś w końcu powie reklamodawcom jak portale robia sztucznie odsłonki
odpowiedź