Payback z punkciakami reklamuje nagrody 4F na stacjach BP (wideo)
W nowej kampanii programu bonusowego Payback reklamowana jest możliwość otrzymania produktów odzieżowych marki 4F za punkty z zakupów na stacjach benzynowych BP. Za przygotowanie i realizację akcji odpowiadają firmy Kineskop, High Noon, Havas Media i Inspirat Communication.
- W tej kampanii chcemy pokazać, jak proste i szybkie jest zbieranie punktów Payback. Nasz partner przygotował w tym roku liczne promocje pozwalające uzbierać taką ilość punktów w trakcie jednej wizyty na stacji BP, aby móc od razu odebrać nagrodę. Wiosna to powrót do zdrowego stylu życia, dlatego nagrodami, które promujemy w naszej kampanii są produkty znanej marki sportowej 4F - opisuje akcję Piotr Lipiński, senior marketing & PR manager w Payback Polska.
Bohaterami spotu są animowane punkciaki, symbolizujące punkty zebrane na karcie Payback, które przekazują klientom wybrane przez nich nagrody.
Akcja reklamowa zaczęła się 20 marca i potrwa do 12 kwietnia. Obejmuje telewizję (stacje główne i tematyczne), kina sieci Multikino oraz internet (YouTube, serwis i fanpage facebookowy Payback Polska).
Kreacją spotu zajęła się agencja Kineskop, a produkcją - dom produkcyjny High Noon. Za planowanie i zakup mediów odpowiada dom mediowy Havas Media, działania public relations prowadzi agencja Inspirat Communication.
Dołącz do dyskusji: Payback z punkciakami reklamuje nagrody 4F na stacjach BP (wideo)