Paweł Zielewski zastępcą redaktora naczelnego miesięcznika „Forbes”, odszedł Grzegorz Cydejko
Paweł Zielewski został zastępcą redaktora naczelnego miesięcznika „Forbes” (Ringier Axel Springer Polska). Będzie łączyć to stanowisko z funkcją naczelnego miesięcznika „Pierwszy Milion”. Z „Forbesem” pożegnał się natomiast Grzegorz Cydejko.
Zielewski przejął odpowiedzialność za projekty specjalne realizowane dla marki „Forbes”. Do głównych jego zadań należeć będą: koordynacja prac redakcji z działem eventów oraz z Media Impact Polska (w tym z działem reklamy natywnej), a także opracowanie i wdrażanie strategii komercjalizowania treści w publikacjach specjalnych (dodatki i sekcje tematyczne).
Paweł Zielewski jest związany z redakcją „Forbesa” od ponad ośmiu lat. W przeszłości był szefem serwisu Forbes.pl, obecnie jest też redaktorem naczelnym miesięcznika „Pierwszy Milion”, który wiosną br. został wydzielony z „Forbesa”.
Przez ostatnie pół roku redaktor naczelny „Forbesa” Michał Broniatowski miał jednego zastępcę - Eryka Stankunowicza, który pozostaje pierwszym wicenaczelnym pisma. Do czerwca br. zastępcą naczelnego magazynu był jeszcze Jacek Pochłopień, który odszedł do tygodnika „Wprost”.
Z redakcją „Forbesa” pożegnał się natomiast dziennikarz Grzegorz Cydejko. - Mogę już napisać, że w październiku zakończyłem ośmioletnią pracę w fantastycznej redakcji "Forbesa" i wydawnictwie RASP - poinformował we wtorek na Twitterze.
- To była nasza wspólna decyzja - powiedział portalowi Wirtualnemedia.pl Michał Broniatowski, redaktor naczelny „Forbesa”. Nie chciał podać jej powodów. - Pozostaję w dziennikarstwie i publicystyce. Nadal też będę inicjował i działał społecznie, jak dotąd w zarządach stowarzyszeń i radzie jednej fundacji - poinformował nas Grzegorz Cydejko. Konkretnych planów zawodowych na razie nie ujawnił.
Przed pracą w „Forbesie” Cydejko był m.in. redaktorem naczelnym „Businessman Magazine”, dziennikarzem i zastępcą redaktora naczelnego w „Gazecie Bankowej”, sekretarzem redakcji w „Życiu Warszawy” i „Życiu” oraz dziennikarzem w „The Warsaw Voice”. Zrealizował też według własnego pomysłu serial dokumentalny „Delegacja” o motywacjach do głosowanie w referendum unijnym Polaków ze wsi i z prowincji. Działał w Stowarzyszeniu Dziennikarzy Polskich i Klubie Dziennikarzy Biznesowych.
Z danych ZKDP wynika, że średnia sprzedaż ogółem „Forbesa” w okresie od stycznia do września br. wynosiła 25 920 egz.
Dołącz do dyskusji: Paweł Zielewski zastępcą redaktora naczelnego miesięcznika „Forbes”, odszedł Grzegorz Cydejko