Paweł Wilkowicz przechodzi z “Rzeczpospolitej” do Sport.pl Agory
Paweł Wilkowicz, dotąd zastępca działu sportowego “Rzeczpospolitej” (Gremi Media), przechodzi do Agory. Od 1 października br. zostanie nową twarzą serwisu sportowego Sport.pl.
Wilkowicz będzie multimedialnym korespondentem redakcji z najważniejszych imprez sportowych w Polsce i na świecie. Zostanie też gospodarzem cotygodniowego magazynu wideo, w którym rozmawiać będzie ze sportowymi gwiazdami.
Paweł Wilkowicz dotychczas był wiceszefem działu sportowego “Rzeczpospolitej”. W tym dzienniku pracował od kilkunastu lat. Specjalizuje się zarówno w piłce nożnej, jak też w lekkoatletyce i sportach zimowych, obsługiwał jako korespondent igrzyska olimpijskie, mundiale i piłkarskie Euro. Ponadto jest ekspertem przy transmisjach sportowych w Telewizji Polskiej. Jest aktywny na Twitterze, gdzie ma 9,2 tys. obserwujących.
- Paweł świetnie łączy stare i nowe media. Jest cenionym publicystą prasowym oraz popularnym w internecie i mediach społecznościowych nowoczesnym reporterem. Jest też zapalonym biegaczem i narciarzem, a my stawiamy przecież nie tylko na wielki sport, ale też na serwisy oraz akcje rekreacyjne, jak np. Polska Biega. Paweł doskonale pasuje do naszego zespołu - mówi Marcin Gadziński, dyrektor i wydawca Agora Sport.pl
Przypomnijmy, że z końcem lipca br. ze Sport.pl do Ringier Axel Springer Polska odszedł będący dotąd twarzą serwisu Michał Pol. W nowej firmie jest dyrektorem kontentu sportowego, a od zeszłego tygodnia także redaktorem naczelnym “Przeglądu Sportowego” (więcej na ten temat).
Współpracę z serwisem Sport.pl rozpoczęli także niedawno znani blogerzy sportowi - Michał Okoński i Michał Zachodny
Okoński to redaktor „Tygodnika Powszechnego”, autor książki i bloga „Futbol jest okrutny”. W Sport.pl publikuje materiały o angielskiej i europejskiej piłce nożnej.
Zachodny jest piłkarskim analitykiem oraz ekspertem międzynarodowego serwisu Goal.com. W Sport.pl prowadzi bloga o lidze angielskiej, wzbogaca też analizami relacje na żywo z najważniejszych spotkań reprezentacji Polski, Ligi Mistrzów i T-Mobile Ekstraklasy.
Z danych Megapanel PBI/Gemius wynika, że w lipcu br. Sport.pl miał 2,05 mln realnych użytkowników i 76,2 mln odsłon, a wszystkie strony sportowe Grupy Gazeta.pl miały 2,55 mln realnych użytkowników i 87,5 mln odsłon (dowiedz się więcej).
Dołącz do dyskusji: Paweł Wilkowicz przechodzi z “Rzeczpospolitej” do Sport.pl Agory