Paweł Kasprzak kupił 10 proc. udziałów w NuOrder
Paweł Kasprzak, head of strategy & client service w NuOrder, kupił 10 proc. udziałów w tej agencji. Dotychczas jedynym jej właścicielem był Michał Siejak, dyrektor zarządzający.
Kasprzak związany jest z agencją NuOrder od 6 lat. Realizował projekty dla takich klientów jak: Bayer, Boiron, Bosch, CEDC, Danfoss, Maspex, Ministerstwo Finansów, Polpharma, PZPN, USP Zdrowie. Wykształcenie marketingowe zdobywał w szkołach w Wielkiej Brytanii i Szwecji. Prywatnie jest pasjonatem zagadnień strategicznych związanych z konstrukcją i architekturą marki.
- Zaproszenie Pawła Kasprzaka do spółki i wykupienia udziałów jest uznaniem jego zaangażowania i wkładu w rozwój agencji - informuje Michał Siejak.
Dołącz do dyskusji: Paweł Kasprzak kupił 10 proc. udziałów w NuOrder
Pamiętajcie, że zawsze macie wybór - napisać "No i...?", nic nie pisać lub pogratulować.
Polecam z całego serca opcję 2 lub 3, ewentulanie samemu dopracować się gdzieś udziałów. Powodzenia;)