Patrycja Kościołowska digital strategy & innovation director w dentsu Polska
Patrycja Kościołowska objęła nowoutworzone stanowisko digital strategy & innovation director w grupie dentsu Polska. Ostatnio pracowała w agencji SalesTube.
Kościołowska jako digital strategy & innovation director w dentsu Polska będzie odpowiedzialna na strategiczne wsparcie kluczowych klientów w obszarze MarTech, procesy new businessowe oraz za edukację klientów i pracowników wewnątrz firmy.
Patrycja Kościołowska w ostatnim czasie była związana z agencją SalesTube, gdzie pełniła rolę E-commerce & performance marketing growth lead. Prowadziła zespół kompleksowo obsługujący klientów z kategorii e-commerce oraz projekty consultingowe. Poprzednio była m.in. związana z domem mediowym Carat i agencją iProspect (dentsu Polska), gdzie tworzyła i koordynowała strategie performance’owe dla nowych i obecnych klientów, a także prowadziła zespoły w ramach działu Client performance.
>>> Praca.Wirtualnemedia.pl - tysiące ogłoszeń z mediów i marketingu
Ukończyła europeistykę na Akademii Obrony Narodowej oraz stosunki międzynarodowe na Uniwersytecie Warszawskim ze specjalizacją międzynarodowa polityka handlowa. Jest absolwentką Szkoły Strategii Marki organizowanej przez SAR.
Dołącz do dyskusji: Patrycja Kościołowska digital strategy & innovation director w dentsu Polska