„Party” liderem sprzedaży wśród dwutygodników people w pierwszym półroczu
W pierwszym półroczu 2017 roku liderem średniej sprzedaży ogółem wśród dwutygodników people było „Party”. Wszystkie tytuły zanotowały spadki, a najwięcej stracił „Flesz”.
Średnia sprzedaż ogółem dwutygodnika „Party” (Edipresse Polska) w pierwszym półroczu 2017 roku wyniosła 154 822 egz. W porównaniu do pierwszego półrocza 2016 roku była ona niższa o 17,72 proc. - wynika z danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy, opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl.
>>> Przeglądaj okładki gazet i magazynów w naszym dziale Jedynki
Drugie miejsce zajął dwutygodnik „Show” (Wydawnictwo Bauer). Zanotował on spadek sprzedaży ogółem wynoszący 20,19 proc. i średni wynik na poziomie 125 415 egz.
Podium uzupełnia magazyn „Viva!” (Edipresse Polska). Jego wynik sprzedażowy zmniejszył się o 6,92 proc. do 90 451 egz.
Kolejną pozycję zajęła „Gala” (Grupa Burda), której średni wynik zmalał o 17,94 proc. do 69 799 egz.
Stawkę zamyka „Flesz” (również Edipresse Polska) ze sprzedażą na poziomie 60 403 egz., który zanotował stratę wynoszącą 21,90 proc. - największą w zestawieniu.
W czerwcu 2017 roku średnia sprzedaż ogółem lidera, czyli dwutygodnika „Party”, wyniosła 154 902 egz., po spadku o 12,22 proc. Na drugiej pozycji znalazła się „Gala” (127 470 egz., w dół o 10,43 proc.), która wyprzedziła „Show” (115 400 egz., spadek o 25,05 proc. - największy w zestawieniu).
Sprzedaż ogółem to suma sprzedaży egzemplarzowej wydań drukowanych, sprzedaży egzemplarzowej e-wydań oraz wszystkich form prenumeraty wydań drukowanych i prenumeraty e-wydań.
Rozpowszechnianie płatne razem to suma sprzedaży egzemplarzowej wydań drukowanych, sprzedaży egzemplarzowej e-wydań, prenumeraty wydań drukowanych i prenumeraty e-wydań oraz innych płatnych form rozpowszechniania wydań drukowanych i innej płatnej dystrybucji e-wydań.
Dołącz do dyskusji: „Party” liderem sprzedaży wśród dwutygodników people w pierwszym półroczu