„Party Challenge” w imprezowej kampanii piwa Desperados (wideo)
Z początkiem grudnia wystartowała kampania reklamowa piwa Desperados (Grupa Żywiec) pod hasłem „Party Challenge”. Za jej przygotowanie i realizację odpowiadają firmy Good, Opus Film, K2, Media Vest i Roots PR.
Kampania jest oparta na charakterystycznym dla komunikacji marketingowej piwa Desperados motywie imprez. Akcja obejmie konkurs, w którym nocne kluby z czterech miast konkurować będą o miano najlepszego organizatora wydarzeń imprezowych. Informują o tym reklamy zapowiadające „pojedynek na brzmienia, pojedynek na emocje, pojedynek na wyobraźnię”.
Działania reklamowe są prowadzone w telewizji (kanały główne i tematyczne), internecie (m.in. social media) oraz na outdoorze.
Kreacją spotu zajęła się agencja Good, a produkcją - dom produkcyjny Opus Film. Za działania w internecie odpowiada agencja K2, za działania PR - agencja Roots PR, a media zaplanował i kupił dom mediowy Media Vest.
Dołącz do dyskusji: „Party Challenge” w imprezowej kampanii piwa Desperados (wideo)
https://www.youtube.com/watch?v=m7YSNbq2KcQ ??