SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Partner of Promotion, Microsoft i Gadu-Gadu ze Złotymi Spinaczami2008

Po raz szósty rozdano Złote Spinacze - nagrody dla najlepszychprojektów PR w Polsce. W dziewięciu kategoriach konkursowychprzyznano dziesięć wyróżnień.

Zdobywców Złotych Spinaczy 2008 dla najlepszych projektów PR wPolsce wyłoniło 27-osobowe jury, w skład którego weszliprzedstawiciele branży komunikacji marketingowej, mediów oraz wieluinnych instytucji i organizacji. W dziesięciu kategoriach konkursuorganizowanego przez Związek Firm Public Relations przyznanodziesięć wyróżnień. Otrzymały je zarówno agencje PR: Genesis,Partner of Promotion, Imago, Walk&Talk i Raczkiewicz ChenczkeConsultants, jak i firmy: Microsoft, Gadu-Gadu, Eurobank iCoca-Cola oraz organizacje: Fundacja Projekt: Polska, PKPP"Lewiatan", Fundacja im. S. Batorego, Stowarzyszenie KomunikacjiMarketingowej SAR i Fundacja Forum Obywatelskiego Rozwoju.

Poniżej prezentujemy listę nagrodzonych i uzasadnienie.

PR korporacyjny
- PR korporacyjny i wsparcie pierwszej oferty publicznej GrupySelena - Genesis Public Relations
Kampania obejmowała PR korporacyjny - zbudowanie wizerunku GrupySelena na rynku finansowym oraz obsługę PR podczas pierwszej ofertypublicznej. W okresie 10.2007 - 04.2008 zanotowano 469 publikacji,wartość oferty publicznej wyniosła 165 mln zł. Akcje sprzedano pocenie maksymalnej: 33 złote. Była to jedna z największych ofert naGPW w 2008 roku.

PR produktu
- Warto kupować w Agito - Partner of Promotion
W 2007 r. marka Agito.pl była słabo rozpoznawalna, a sklep miałopinię firmy "garażowej". Program działań wdrożony przez Partner ofPromotion diametralnie zmienił wizerunek usług oferowanych przezsklep. Dzisiaj Agito.pl jest największym i jednym z najlepiejrozpoznawalnych polskich sklepów internetowych. Marka kojarzonajest z fachową obsługą klientów, profesjonalizmem inowoczesnością.

Kampania edukacyjna
- Partnerstwo dla Przyszłości - Microsoft Sp.z.o.o.
Program "Partnerstwo dla Przyszłości" realizowany od 2004 roku,dedykowany jest polskiej edukacji wspierając wszelkie innowacyjneinicjatywy przeciwdziałające zjawisku "wykluczenia cyfrowego"młodego pokolenia. Stanowi on polską implementacją światowegoprogramu "Microsoft Partners in Learning".

Komunikacja antykryzysowa i/lub komunikacjakryzysowa
- Strajk w KWK Budryk - Imago Public Relations
Strajk w KWK Budryk, najdłuższy protest w górnictwie potransformacji ustrojowej, wzbudził ogromne zainteresowanie izagroził stabilności Jastrzębskiej Spółki Węglowej - jednego znajwiększych europejskich producentów węgla. Celem działań PR byłozrównoważenie argumentów komitetu strajkowego przez prezentowanieopinii publicznej stanowiska pracodawcy oraz doprowadzenie do jaknajszybszego zakończenia sporu.

Public Affairs & Lobbying
-NapiszmydoEuropy.pl - Raczkiewicz Chenczke Consultants; Eurobank ;Fundacja Projekt: Polska
Kampania NapiszmydoEuropy.pl miała na celu wsparcie polskiej walkio siedzibę Europejskiego Instytutu Innowacji i Technologii. Byłakierowana do wewnątrz kraju (aktywizacja poparcia społecznego imobilizacja polskich decydentów) oraz zagranicę (poparcie społecznestało się silnym argumentem dyplomatycznym). Projekt zgromadziłkoalicję mediów, NGO's, naukowców i polityków. Poparcia EITudzieliło ćwierć miliona Polaków.

- Festiwal Promocji Miast i Regionów - Stroer Polska Sp.z.o.o.;Feedback/Hill&Knowlton
Festiwal Promocji Miast i Regionów jest narzędziem realizacjistrategii public affairs Grupy Ströer, dzięki któremu firmanawiązała i podtrzymała relacje z kluczowymi pod względembiznesowym samorządami oraz utrwaliła wizerunek wiarygodnegopartnera. Festiwal zgromadził kilkuset przedstawicieli miast iregionów, dając im możliwość poszerzenia wiedzy dotyczącejmarketingu miejsc, wymiany doświadczeń, nawiązania współpracy.

Kampania społeczna
- Zmień kraj. Idź nawybory - PKPP "Lewiatan"; Fundacja im. S. Batorego; StowarzyszenieKomunikacji Marketingowej SAR; Fundacja Forum ObywatelskiegoRozwoju
Kampania "Zmień kraj. Idź na wybory" zachęciła do udziału wwyborach ponad 20 proc. głosujących. Dzięki działaniom PR udało sięzaangażować w nią media, które bezpłatnie wyemitowały reklamy za2,5 mln złotych. Strona internetowa kampanii dostała nagrodęWebstar 2007 w kategorii kampanii społecznych. Stała się ona takżeprzedmiotem medialnej debaty.

Komunikacja wewnętrzna
- Strategia budowy identyfikacji pracowników z marką Play-Walk&Talk
Projekt miał na celu zaplanowanie i konsekwentną realizacjęstrategii budowy wizerunku marki Play wśród pracowników P4 -operatora tej sieci. Pozycjonowanie tej marki wymagało zastosowaniakorelujących z tym pozycjonowaniem działań bazujących nazaskoczeniu, ambientowym charakterze i zachowujących spójnośćestetyczną z realizowaną strategią reklamową.

Event
- Gadu-Gadu ze stacją kosmiczną -Gadu-Gadu SA
Projekt umożliwiał użytkownikom Gadu-Gadu zadanie pytania ZałodzeMiędzynarodowej Stacji Kosmicznej ISS - trzem astronautomokrążającym Ziemię. Internauci przesyłali propozycje pytań naspecjalny nr GG 130, który stał się symbolicznym numerem stacji. W30. rocznicę startu M. Hermaszewskiego w kosmos, 27.06.2008internauci mogli obejrzeć wideo z pokładu stacji z odpowiedziami napytania.

Corporate Social Responsibility
- Fundusz Kropli Beskidu: "Każda kropla wody z Beskidu to naszedziedzictwo - szanujmy je wspólnie" - Coca-Cola HBC PolskaSp.z.o.o.; Coca-Cola Poland Services Sp.z.o.o.
Fundusz Kropli Beskidu wspiera inicjatywy obywatelskie na rzeczochrony zasobów wodnych w Beskidzie Niskim i Sądeckim.

Gala wręczenia statuetek Złote Spinacze 2008 odbyła się 27listopada w hotelu Hyatt w Warszawie.

Dołącz do dyskusji: Partner of Promotion, Microsoft i Gadu-Gadu ze Złotymi Spinaczami2008

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl