Smolasty reklamuje parówki Tarczyński
W nowej kampanii reklamującej parówki Tarczyński występuje piosenkarz Smolasty. Akcja jest realizowana pod hasłem „Wszyscy są Parówkożercy”.
W spocie Smolasty siedzi na własnym tronie w luksusowej rezydencji. Pokazywane są jego atrybuty: biżuteria, złote płyty i kolekcja odzieży. W ostatnim ujęciu piosenkarzowi podawany jest hot dog z parówką Tarczyński, a lektor podkreśla, że taki posiłek może mieć każdy.
„Wszyscy są Parówkożercy. Smolasty też!” - zapewnia lektor. W reklamie prezentowane są parówki Tarczyński Naturalnie 100 proc. z szynki.
Poprzednia kampania parówek Tarczyński Naturalnie, rozpoczęta jesienią ub.r., była oparta na spocie kojarzącym się z klasycznymi kryminałami w stylu „Morderstwa w Orient Expressie”, a we wcześniejszych pojawiali się obcjokrajowcy.
Smolasty to pierwsza znana osoba w kampanii ATL-owej marki Tarczyński Naturalnie. Jesienią 2020 roku jej ambasadorem został kucharz Tomasz Jakubiak, przy czym współpraca obejmowała przede wszystkim program „Przepis na Naturalne Poranki” na YouTubie.
Nowa kampania jest realizowana w internecie (na platformach Mety, YouTubie, TikToku, a także na profilach społecznościowych marki Tarczyński i Smolastego. W jej dalszych odsłonach pojawią się kolejne spoty z piosenkarzem.
Za pomysł i realizację kampanii odpowiada agencja Feeders. Producentem spotów i sesji zdjęciowej jest Warsaw Production. Spot wyreżyserował Armin Kurasz, a zdjęcia są autorstwa Pawła Fabjańskiego.
Na początku 2021 roku obsługę firmy Tarczyński w zakresie planowania i zakupu mediów przejęła agencja Starcom.
Dołącz do dyskusji: Smolasty reklamuje parówki Tarczyński