Paralotna w partyzanckiej rekrutacji
Agencja Paralotna przygotowała nietypową akcję rekrutacyjną.
Jak podano w komunikacie po mało efektywnych ogłoszeniach w prasie ogólnopolskiej i branżowej agencja postanowiła dotrzeć ze swoim komunikatem bezpośrednio do potencjalnej grupy zainteresowanych i przygotowała akcje marketingu partyzanckiego.
Przed gala Golden Arrow, gdzie zbiera się środowisko marketingu bezpośredniego i btlu, pojawiła się hostessa Paralotnej z wielkim ogłoszeniem, że agencja poszukuje art directora btl.
- Całe przedsięwzięcie wzbudziło trochę zamieszania wśród organizatorów i sporo gorących komentarzy uczestników gali. W ten sposób agencja chciała też pokazać, że potrafi działać równie skutecznie i kreatywnie jak w atl-u, na polu marketingu bezpośredniego i partyzanckiego - powiedział pomysłodawca akcji, dyr. kreatywny agencji - Michał Holewjusz.
Dołącz do dyskusji: Paralotna w partyzanckiej rekrutacji