Paralotna przygotowała nową kampanię dla KIA
Agencja Paralotna przygotowała dla KIA Motors kampanię poprzedzającą wprowadzenie na rynek nowego samochodu osobowego o nazwie Cee'd.
Kampania ma silnie eksponować informacje o nowym modelu KIA, który jako pierwszy samochód w Europie posiada siedmioletnia gwarancje. Celem dodatkowym jest zaproszenie potencjalnych klientów do odbycia jazd próbnych samochodem KIA Cee'd. Strategicznie kampania jest kontynuacją działań mających na celu budowę wizerunku marki KIA, jako producenta dobrej jakości, nowoczesnych samochodów.
W ramach kampanii Agencja Paralotna przygotowała spot telewizyjny (TVP, TVP3, TVN, TVN7, Polsat, TV4, Discovery, Animal Planet), spot radiowy (Radio Zet, RMF FM, Trójka, Radiostacja, WAWA), layouty prasowe (dzienniki ogólnopolskie, tygodniki opinii, dzienniki lokalne) i różnorodne formy reklamy internetowej (onet.pl, gazeta.pl).
Czas trwania kampanii: listopad - grudzień 2006
Osoby odpowiedzialne ze strony klienta: Grzegorz Leśniczek
Autor pomysłu kreatywnego: Paralotna
Osoby odpowiedzialne ze strony agencji: Michał Leszczyński, Radek Maciorowski
Dyr. Kreatywny: Michał Holewjusz, Paweł Lis
Kreacja: Mariusz Bagan, Olaf Kulińczyk.
Dołącz do dyskusji: Paralotna przygotowała nową kampanię dla KIA