Paralotna dla Hanny Gronkiewicz-Waltz
Agencja reklamowa Paralotna przygotowała i przeprowadziła kampanię na zlecenie Komitetu Wyborczego Hanny Gronkiewicz-Waltz.
Głównym elementem kampanii było użycie nośników reklamy zewnętrznej. Posłużono się kilkoma formatami (m. in.: plakaty B1, reklamy w warszawskim metrze oraz tablice billboardowe).
Kampania w Warszawie była przeprowadzona trójfazowo. Pierwszy etap to teaser, na którym pojawiła się żółtoczerwona flaga Warszawy zawiązana w węzeł, z hasłem „Wizja i skuteczność?” – nawiązującym do kampanii głównego konkurenta Kazimierza Marcinkiewicza. Celem było zwrócenie uwagi na problemy, które są utrapieniem Warszawy i jej mieszkańców.
Bezpośrednio po teaserze zaprezentowano billboard z wizerunkiem kandydatki – Hanny Gronkiewicz-Waltz na tle rozpostartej flagi miasta z hasłem „Rozwiążę problemy Warszawy!” – silnym stwierdzeniem wypowiadanym przez osobę o sprecyzowanej wizji działań oraz przekonanej o skuteczności własnych propozycji.
W trzecim etapie działań kandydatka została zaprezentowana na tle osób, które wzięły udział w marszu PO w Warszawie. Celem tej części kampanii było przedstawienie Hanny Gronkiewicz-Waltz jako samodzielnego lidera mającego wsparcie w przywódcach partii, z ramienia której kandyduje na stanowisko prezydenta Warszawy.
Agencja przygotowała ponadto okładkę programu wyborczego, ulotki oraz projekt okładki mapy „Warszawa moich marzeń” – insertu, który został umieszczony w Gazecie Wyborczej w pierwszym etapie działań.
Dołącz do dyskusji: Paralotna dla Hanny Gronkiewicz-Waltz