Google, IBM, „Vogue” i Nielsen wspierają Paradę Równości, „Gazeta Wyborcza” z codziennym newsletterem LGBT+
Z okazji Parady Równości, która w sobotę odbędzie się w Warszawie, „Gazeta Wyborcza” (Agora) przygotowuje specjalne wydania swojego newslettera dla społeczności LGBT+. Na samej demonstracji będzie natomiast rozdawać kody do swojej prenumeraty cyfrowej. Paradę wspierają też m.in. Google, Discovery, MTV Pride, Nielsen, IBM, Microsoft i „Vogue”.
Standardowo newsletter LGBT+ jest publikowany przez portal „Gazety Wyborczej” co środę. Są w nim opisywane ważne dla mniejszości seksualnych kwestie dotyczące społeczeństwa, kultury, polityki i lifestylu.
Przy okazji Parady Równości newsletter ukazuje się codziennie od środy do niedzieli. „GW” zapowiedziała, że osoby, które teraz się na niego zapiszą, otrzymają kody uprawniające do darmowego korzystania z prenumeraty cyfrowej dziennika.
Takiego kody będą też rozdawane w czasie samej Parady Równości.
8.06 @ParadaRownosci, ale na @gazeta_wyborcza zaczynamy już dziś! Na paradzie będzie można otrzymać kod na prenumeratę. Od 5.06 do 9.06 będzie wychodził specjalny newsletter LGBT+ (jeśli się zapiszecie na https://t.co/qsK9ck9vYS też otrzymacie kod)🏳️🌈Razem możemy więcej! pic.twitter.com/OYExHnFLtz
— Gazeta Wyborcza.pl (@gazeta_wyborcza) 5 czerwca 2019
Z danych ZKDP wynika, że w kwietniu br. średnia sprzedaż ogółem „Gazety Wyborczej” wynosiła 85 974 egz., o 11 proc. mniej niż rok wcześniej. Natomiast portal Wyborcza.pl w marcu br. zanotował 7,56 mln realnych użytkowników i 67,47 mln odsłon, wobec 6,15 mln użytkowników i 61,32 mln odsłon rok wcześniej (według badania Gemius/PBI). W portalu od ponad pięciu lat obowiązuje płatny system dostępu do treści, na koniec ub.r. korzystało z niego 170 tys. użytkowników, podczas gdy rok wcześniej było ich 133 tys.
Na paradzie MTV, Google i „Vogue”
Parada Równości odbędzie się w centrum Warszawy w najbliższą sobotę po południu. Jest organizowana przez Fundację Wolontariat Równości.
Podczas demonstracji będą obecni przedstawiciele wielu organizacji i firm. Jeśli chodzi o media i technologie, to według zapowiedzi organizatorów podczas parady będą Google i Universal jako sponsorzy osobnych pojazdów, a także MTV Pride, Nielsen, IBM, Microsoft i „Vogue”.
Organizatorzy w grafice wymienili też Discovery (które w Polsce w połowie ub.r. połączyło się z TVN), przy czym sama firma nie wspiera wydarzenia. - Spółka Discovery nie jest zaangażowana w Paradę Równości. W wydarzeniu biorą udział wyłącznie indywidualni pracownicy spółki - przekazała portalowi Wirtualnemedia.pl Joanna Górska, szefowa działu public relations Grupy TVN Discovery Polska. - Zgodnie z Kodeksem Etyki Discovery mogą oni uczestniczyć w ruchach społecznych oraz wydarzeniach o charakterze politycznym, przy czym w takich sytuacjach reprezentują oni wyłącznie swoje osobiste poglądy - dodała.
Głównym postulatem Parady Równości jest Ochrona przed dyskryminacją i wykluczeniem obowiązkiem państwa.
Inne postulaty to m.in. prawa osób trans prawami człowieka („Żądamy wprowadzenia uregulowań prawnych ułatwiających proces medycznego i prawnego potwierdzenia płci osobom transpłciowym”), małżeństwo i związek partnerski jako prawo każdego obywatela („Żądamy wprowadzenia pełnej równości małżeńskiej z prawem do adopcji z wszystkimi wynikającymi z tego prawami i obowiązkami oraz ustawy regulującej związki niebędące małżeństwami, w tym szczególnie przepisów zapewniających zabezpieczenie wzajemnych zobowiązań”), rzetelna edukacja seksualna oraz otwarta Rzeczpospolita przyjaznym domem dla uchodźców i obcokrajowców.
Dołącz do dyskusji: Google, IBM, „Vogue” i Nielsen wspierają Paradę Równości, „Gazeta Wyborcza” z codziennym newsletterem LGBT+
Jaki hejt? Chorych się leczy nie hejtuje. Przykro, że żadne z tych gwnianych poprawnych politycznie firm nie pomoże biednym ludziom, otyłym, jąkającym się, wyrzuconym z domów. Tylko interesuje ich żeby sypiać z kozą albo nauka onanizmu wśród dzieci.
Czy Papa Diego będzie serwować parówki? Oczywiście bez folii ;).