SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Google, IBM, „Vogue” i Nielsen wspierają Paradę Równości, „Gazeta Wyborcza” z codziennym newsletterem LGBT+

Z okazji Parady Równości, która w sobotę odbędzie się w Warszawie, „Gazeta Wyborcza” (Agora) przygotowuje specjalne wydania swojego newslettera dla społeczności LGBT+. Na samej demonstracji będzie natomiast rozdawać kody do swojej prenumeraty cyfrowej. Paradę wspierają też m.in. Google, Discovery, MTV Pride, Nielsen, IBM, Microsoft i „Vogue”.

Standardowo newsletter LGBT+ jest publikowany przez portal „Gazety Wyborczej” co środę. Są w nim opisywane ważne dla mniejszości seksualnych kwestie dotyczące społeczeństwa, kultury, polityki i lifestylu.

Przy okazji Parady Równości newsletter ukazuje się codziennie od środy do niedzieli. „GW” zapowiedziała, że osoby, które teraz się na niego zapiszą, otrzymają kody uprawniające do darmowego korzystania z prenumeraty cyfrowej dziennika.

Takiego kody będą też rozdawane w czasie samej Parady Równości.

Z danych ZKDP wynika, że w kwietniu br. średnia sprzedaż ogółem „Gazety Wyborczej” wynosiła 85 974 egz., o 11 proc. mniej niż rok wcześniej. Natomiast portal Wyborcza.pl w marcu br. zanotował 7,56 mln realnych użytkowników i 67,47 mln odsłon, wobec 6,15 mln użytkowników i 61,32 mln odsłon rok wcześniej (według badania Gemius/PBI). W portalu od ponad pięciu lat obowiązuje płatny system dostępu do treści, na koniec ub.r. korzystało z niego 170 tys. użytkowników, podczas gdy rok wcześniej było ich 133 tys.

Na paradzie MTV, Google i „Vogue”

Parada Równości odbędzie się w centrum Warszawy w najbliższą sobotę po południu. Jest organizowana przez Fundację Wolontariat Równości.

Podczas demonstracji będą obecni przedstawiciele wielu organizacji i firm. Jeśli chodzi o media i technologie, to według zapowiedzi organizatorów podczas parady będą Google i Universal jako sponsorzy osobnych pojazdów, a także MTV Pride, Nielsen, IBM, Microsoft i „Vogue”.

Organizatorzy w grafice wymienili też Discovery (które w Polsce w połowie ub.r. połączyło się z TVN), przy czym sama firma nie wspiera wydarzenia. - Spółka Discovery nie jest zaangażowana w Paradę Równości. W wydarzeniu biorą udział wyłącznie indywidualni pracownicy spółki - przekazała portalowi Wirtualnemedia.pl Joanna Górska, szefowa działu public relations Grupy TVN Discovery Polska. - Zgodnie z Kodeksem Etyki Discovery mogą oni uczestniczyć w ruchach społecznych oraz wydarzeniach o charakterze politycznym, przy czym w takich sytuacjach reprezentują oni wyłącznie swoje osobiste poglądy - dodała.

Głównym postulatem Parady Równości jest Ochrona przed dyskryminacją i wykluczeniem obowiązkiem państwa.

Inne postulaty to m.in. prawa osób trans prawami człowieka („Żądamy wprowadzenia uregulowań prawnych ułatwiających proces medycznego i prawnego potwierdzenia płci osobom transpłciowym”), małżeństwo i związek partnerski jako prawo każdego obywatela („Żądamy wprowadzenia pełnej równości małżeńskiej z prawem do adopcji z wszystkimi wynikającymi z tego prawami i obowiązkami oraz ustawy regulującej związki niebędące małżeństwami, w tym szczególnie przepisów zapewniających zabezpieczenie wzajemnych zobowiązań”), rzetelna edukacja seksualna oraz otwarta Rzeczpospolita przyjaznym domem dla uchodźców i obcokrajowców.

Dołącz do dyskusji: Google, IBM, „Vogue” i Nielsen wspierają Paradę Równości, „Gazeta Wyborcza” z codziennym newsletterem LGBT+

17 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
yhm
i hejt zaczyna się za 3... 2... 1...
odpowiedź
User
rozbawiony
i hejt zaczyna się za 3... 2... 1...

Jaki hejt? Chorych się leczy nie hejtuje. Przykro, że żadne z tych gwnianych poprawnych politycznie firm nie pomoże biednym ludziom, otyłym, jąkającym się, wyrzuconym z domów. Tylko interesuje ich żeby sypiać z kozą albo nauka onanizmu wśród dzieci.
odpowiedź
User
Maryla Kownacka
Jaki hejt? Gazeta ma nadzieje, ze uczestinoków parady będzie tylu, żeby darmowe kody pomogły ogłosić sukces cyfrowych prenumerat.
Czy Papa Diego będzie serwować parówki? Oczywiście bez folii ;).
odpowiedź