SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Papież przyciąga tłumy

Sukces pisma "Wielka Encyklopedia Jana Pawła II", wydanego przez Edipresse

Wydana 25 września "Wielka Encyklopedia Jana Pawła II" sprzedała się do dnia 1 października w ilości ponad 125 tysięcy egzemplarzy.

Autorem tej wyjątkowej publikacji jest Grzegorz Polak - laureat ubiegłorocznej edycji nagrody im. biskupa Jana Chrapka "Ślad". "Wielka Encyklopedia Jana Pawła II" jest jedynym tego typu wydawnictwem na świecie. Pierwszy tom encyklopedii, zawierający hasła od A do At jest dostępny w księgarniach i punktach sprzedaży prasy, po promocyjnej cenie 6, 99 zł. Kolejne tomy będą ukazywały się co dwa tygodnie. W sumie zaplanowano co najmniej czternaście tomów tego niezwykłego wydawnictwa. Dotychczas opracowano ponad 4, 5 tysiąca haseł i zebrano ponad 900 zdjęć związanych z osobą Jana Pawła II.

Sprzedaży pierwszego tomu encyklopedii towarzyszyła kampania telewizyjna w TVP1, TVP2, TVN i Polsacie. Za kreację i produkcję spotu odpowiedzialny był dział marketingu Edipresse Polska S.A. Zakupem mediów zajął się Universal McCann.

Dołącz do dyskusji: Papież przyciąga tłumy

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl