Papermate ma zamiar podbić polski rynek
Agencja reklamowa Schulz realizuje promocję konsumencką dla Newell Rubbermaid - Sanford Brands.
Akcja dotyczy wprowadzanej właśnie na polski rynek marki Papermate – piśmienniczych artykułów szkolnych i biurowych.
Pierwszego sierpnia ruszyła promocja pod hasłem „Odkryj Amerykę”. Tysiące produktów marki Papermate zostało oznakowanych specjalnymi owijakami, pod którymi znajdują się konkursowe kody. Akcja realizowana jest na terenie całej Polski. Motywy amerykańskie, które są głównym tematem kreacji nawiązują do kraju pochodzenia brandu oraz głównej nagrody, jaką jest wycieczka do USA.
Promocja potrwa do końca września. Agencja Schulz przygotowała mechanizm, materiały POS oraz kampanię internetową. Autorem kreacji ze strony Schulza jest Jan Sikora senior art director, Maja Kurzyca copywriter oraz Giovanni Caporioni dyrektor kreatywny.
Dołącz do dyskusji: Papermate ma zamiar podbić polski rynek