Papaya Films producentem globalnej kampanii Pumy (wideo)
Papaya Films wyprodukowało globalną kampanię dla marki Puma. Spot zapowiada premierę nowej kolekcji Puma x Balmain a główną rolę w nim gra Cara Delevingne.
Puma zapowiedziała w social mediach start najnowszej kampanii reklamowej promującej nową kolekcję PumaxBalmain.
Projekt ten jest efektem współpracy Papaya Films i amerykańskiego butiku kreatywnego Maaven. Reżyserem filmu jest Philippa Price znana m.in. z teledysków Rihanny i filmów modowych Stelli McCartney. Price wcześniej pracowała z Papaya przy realizacji kampanii ANA Japan Airlines.
Autorem sesji zdjęciowej jest Brianna Capozzi a bohaterką spotu reklamowego - Cara Delavingne. Towarzyszą jej sportowcy performerzy i tancerze m.in. Casselis, Aweng Chuol, Dudley O'Shaughnessy.
Cara Delevingne współpracuje z Pumą od 2016 roku ale ta kolekcja jest jej pierwszą autorską kolekcją dla marki.
Kolekcja Puma x Balmain łączy sport i modę, z elementami inspirowanymi tradycyjnym sprzętem bokserskim. Widzimy topy staników, bokserki i trampki oferowane w surowej palecie kolorów z akcentami złota.
Puma produkuje jeden konkretny asortyment odzieży, obuwia i akcesoriów, które będą sprzedawane w sklepach marki, w internecie i wybranych sklepach detalicznych, a Balmain udostępni różne artykuły w swoich butikach. Dodatkowa kolekcja sześciu sztuk wyprodukowanych i dystrybuowanych przez Balmain zostanie pokazana jako część projektu na wiosnę 2020 roku będzie sprzedawana w sklepach Balmain, w internecie oraz w wybranych sklepach detalicznych.
Start kampanii zaplanowano na 21 listopada.
Dołącz do dyskusji: Papaya Films producentem globalnej kampanii Pumy (wideo)