Pantera ponownie reklamuje Lotos Dynamic (wideo)
W telewizji i prasie ruszyła kampania reklamowa paliwa Lotos Dynamic. Akcję – opartą na motywie dzikiej pantery – przygotowały firmy Testardo Gram i Optimum Media OMD.
Rozpoczęta właśnie kampania reklamowa paliwa Lotos Dynamic ma budować jego wizerunek jako marki energicznej i nowoczesnej. Przekaz pod hasłem „Adrenalina dla silnika” jest oparty na kolażu scen z miejskiego i dzikiego świata, przez który przewijają się motywy dynamicznego samochodu i pięknej pantery. Podobna kreacja była wykorzystywana w poprzedniej kampanii Lotos Dynamic (więcej na ten temat).
Obecna akcja obejmuje telewizję (30 stacji, m.in. kanały TVP, Polsatu, TVN, Canal+, Discovery World, TLC, Animal Planet i National Geographic Channel) oraz prasę („Auto Świat”, „Auto Moto”, „Motor”, „Auto Motor i Sport”, „F1 Racing”, „Top Gear”, „Newsweek”, „Wprost”, „Polityka”, „Forum”, „Focus”, „Logo”, „Smart”, „Men’s Health”, „National Geographic”).
Kreację kampanii – zaplanowanej do końca listopada – przygotowała agencja reklamowa Testardo Gram, a media zostały zaplanowane przez dom mediowy Optimum Media OMD.
Dołącz do dyskusji: Pantera ponownie reklamuje Lotos Dynamic (wideo)