"Pani Domu" zyskuje, "Tina" ostro w dół
Tylko 'Pani Domu' zanotowała wzrost sprzedaży wśród tygodników poradnikowych dla kobiet.
Według najnowszych danych ZKDP tygodnik Pani Domu osiągnął w sierpniu sprzedaż ogółem w wysokości 375 499 egzemplarzy wyprzedzając tym samym pozostałe tytuły w swoim segmencie. Oznacza to 76 procentowy wzrost w porównaniu do sierpnia 2005 r.
Od września 2005 r. Pani Domu ukazuje się w większym formacie, nowej szacie graficznej i na nowym papierze. Odświeżone zostały również rubryki: moda, uroda pogotowie domowe i kuchnia. Pojawiły się także nowe szpalty będące kompendium wiedzy z różnych dziedzin.
- W połowie lat 90. Pani Domu tworzyła nową kategorię magazynów kobiecych. Dziś, nadal niezmiennie w czołówce magazynów kobiecych w Polsce, ułatwia życie wielu Polkom, radzi im w codziennych sprawach i pokazuje jak lepiej i wygodniej żyć. Tygodnik realizuje również założenia wydawcy, w tym najważniejsze: pozycja lidera segmentu - komentuje Marcin Biegluk Dyrektor Wydawniczy Tytułów Kobiecych i Młodzieżowych wydawnictwa Axel Springer Polska.
Na drugim miejscu uplasował się tygodnik "Naj" (G+J Polska) - spadek o blisko 8 proc., na trzecim "Przyjaciółka" (Edipresse) - spadek o ponad 10 proc. a na czwartym dotychczasowy lider ”Tina” (Bauer) - spadek o ponad 30 proc.
sierpień | ||||
2006 | 2005 | |||
Średni nakład jednorazowy | Sprzedaż ogółem | Średni nakład jednorazowy | Sprzedaż ogółem | |
Pani Domu | 611151 | 375499 | 433695 | 213588 |
Naj | 553975 | 361022 | 651124 | 392483 |
Przyjaciółka | 595762 | 355355 | 593996 | 396415 |
Tina | 533817 | 331224 | 724686 | 482156 |
2006 | ||||
sierpień | lipiec | |||
Średni nakład jednorazowy | Sprzedaż ogółem | Średni nakład jednorazowy | Sprzedaż ogółem | |
Pani Domu | 611151 | 375499 | 612290 | 311430 |
Naj | 553975 | 361022 | 560795 | 319530 |
Przyjaciółka | 595762 | 355355 | 575142 | 335217 |
Tina | 533817 | 331224 | 560592 | 359217 |
Dołącz do dyskusji: "Pani Domu" zyskuje, "Tina" ostro w dół