“Pani Domu” opisuje historię chorego chłopca i mu pomaga
W najnowszym numerze “Pani Domu” (Edipresse Polska), który ukazał się 5 sierpnia br., opisana została historia Mikołaja cierpiącego na porażenie mózgowe oraz rozszczep kręgosłupa. W jego rehabilitacja pomaga Fundacja “Przyjaciółka” i wydawca “Pani Domu”.
Spółka Edipresse Polska wsparła finansowo remont domu, w którym mieszkają Mikołaj i jego ojciec, zaś związana z wydawnictwem Fundacja “Przyjaciółka” przekazała 10 tys. zł na rehabilitację chłopca. Kolejne środki finansowe dali sponsorzy - klienci reklamowi “Pani Domu”.
Najnowsze wydanie “Pani Domu” ukazało się w nakładzie 325 tys. egz. i w cenie 1,29 zł. Numer wspiera kampania w telewizji i prasie. Przygotował ją wydawca, a media zaplanował ZenithOptimedia Group.
Z danych ZKDP wynika, że średnia sprzedaż ogółem “Pani Domu” w kwietniu br. wyniosła 193 222 egz. (więcej na ten temat).
Dołącz do dyskusji: “Pani Domu” opisuje historię chorego chłopca i mu pomaga