SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

“Pan i Pani House” w TVN przegrywają z konkurencją

Wnętrzarski reality-show “Pan i Pani House” po czterech odcinkach gromadzi w niedzielne popołudnia 915 tys. widzów. TVN w czasie emisji formatu przegrywa ze swoimi głównymi konkurentami.

Program “Pan i Pani House” nadawany jest w stacji TVN w niedziele o porze ruchomej między 15.15 a 15.50. Z danych Nielsen Audience Measurement dla Wirtualnemedia.pl wynika, że średni udział pierwszych czterech odcinków formatu w grupie 4+ wyniósł 9,23 proc., a w grupie komercyjnej 16-49 - 12,31 proc.

W paśmie nadawania reality-show liderem rynku jest TVP2, nadająca wówczas głównie “Szansę na sukces” i osiągająca 18,45 proc. udziału. Przed plasującym się na czwartej pozycji TVN znajdują się jeszcze: TVP1 (filmy fabularne, mecz piłki nożnej; 15,33 proc.) i Polsat (filmy, Formuła 1; 9,41 proc.). Natomiast w grupie komercyjnej TVN zajmuje trzecie miejsce za TVP1 i TVP2, ale przed Polsatem.

Format “Pan i Pani House” śledzą głównie kobiety, widzowie między 30. a 59. rokiem życia, mieszkańcy małych, średnich i dużych miast oraz osoby z wykształceniem średnim i wyższym.

W każdym odcinku opartego na polskim pomyśle reality-show architekt Natalia Nguen i projektant wnętrz Tomasz Roy-Szabelewski pomagają parze bohaterów, którzy chcą odmienić swój dom lub mieszkanie. Cały remont trwa do pięciu dni i jest wykonywany przy ograniczonym budżecie (więcej na ten temat).


Widownia “Pana i Pani House” odcinek po odcinku

  Wszyscy 4+ 16-49
Data Godz. AMR SHR % SHR %
22-04-2012 15:25 1 112 065 10,60% 14,60%
29-04-2012 15:17 744 017 9,11% 12,09%
06-05-2012 15:48 943 895 9,06% 13,02%
13-05-2012 15:46 855 163 8,11% 9,27%
Średnia 915 041 9,23% 12,31%


Oglądalność formatu na tle konkurencji

Stacja Wszyscy 4+ 16-49
AMR SHR % SHR %
TVP 2 1 828 367 18,45% 12,62%
TVP 1 1 519 586 15,33% 13,67%
Polsat 932 356 9,41% 11,73%
TVN-Pan i pani... 915 041 9,23% 12,31%


Profil widza

    ADH % AFF
Płeć Mężczyźni 32,96% 69
Kobiety 67,04% 129
Wiek  4-9 2,64% 45
 10-15 3,87% 58
16 - 19 2,56% 47
20 - 24 6,60% 85
25 - 29 8,12% 92
30 - 34 10,90% 131
35 - 39 10,65% 144
40 - 44 7,38% 114
45 - 49 7,61% 114
50 - 54 10,66% 133
55 - 59 10,40% 133
60 18,62% 90
Wlk. miasta Wieś 28,46% 72
< 50 tys. 25,93% 111
50-100 tys. 10,51% 127
100-200 tys. 6,46% 84
> 200 tys. 28,63% 134
Zawód Top management 15,60% 159
Pracownicy średniego szczebla 22,54% 145
Pracownicy fizyczni i rolnicy 17,38% 92
Emeryci 25,45% 101
Inni 19,02% 62
Wykształcenie Podstawowe 38,36% 95
Średnie 36,73% 113
Wyższe 18,40% 126
Inne 6,51% 52


 

Dołącz do dyskusji: “Pan i Pani House” w TVN przegrywają z konkurencją

5 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
halo,
A co to kogo obchodzi....czy to jest portal dla idiotow?....
0 0
odpowiedź
User
Magdzik
polecam fajną stronę
http://www.mowimyjak.pl/kultura/tv-serial/zglos-sie-do-nowego-pan-i-pani-house-zgloszenia-jak-dostac-sie-do-programu-wnetrzarskiego-tvn,18_41533.html
0 0
odpowiedź
User
zojka
Ludzie oglądają takie programy aby coś podpatrzeć, być może zastosować coś u siebie przy najbliższym remoncie.Ten program nie spełnia tego podstawowego wymogu,mogę powiedzieć że zupełne nie można z niego skorzystać.Emisja trwa krótko a chciał nie chcial musi skupić się na sponsorach.Wszystko zaprezentowane jest zbyt pobieżnie,szyko i naprawdę trudno się zorientować "jak i co się robi".Efekt końcowy prezentowany jest też króciutko a porównanie to właściwie tylko zdjęcie sprzed.Po wejściu na stronę www również nie możemy nic bliżej zobaczyć.Filmy na stronie są tak samo pobieżne jak cały program,a przecież tu mamy już nieograniczony czas powinno tu być coś dla nas.Ogólna ocena: byle jak, nie wróżę zainteresowania.Wszystko jest naprawdę słabe.Szkoda,fajni ludzie i dobra tematyka ale poziom realizacji słaby.
pozdrawiam
0 0
odpowiedź