Pan goni panią - Warszawa z kontrowersyjnym spotem na Euro 2012 (wideo)
Warszawa rozpoczęła kampania promującą miasto jako gospodarza Euro 2012. Głównym elementem akcji jest kontrowersyjny spot, w którym mężczyzna goni młodą kobietę.
Mężczyzna biegnący w spocie Warszawy za młodą blondynką, która zaczepiła go przed hotelem, ma symbolizować obcokrajowców, którzy przyjadą do miasta w czasie Euro 2012. „Swobodny, poranny bieg wkrótce przeradza się w wyścig z elementami parkour - widowiskowego poruszania się w przestrzeni miasta. Śledząc pogoń widzimy bohaterów odwiedzających najbardziej atrakcyjne i widowiskowe miejsca stolicy. Bohaterowie poruszają się prawami filmowej logiki, a pogoń jest pretekstem do pokazania głównego bohatera spotu jakim jest Warszawa z jej różnorodną - sportową i kulturalną ofertą, ze Stadionem Narodowym i miejscami związanymi z Fryderykiem Chopinem na czele” - opisują twórcy reklamy. Spot nakręcono na przełomie września i października - wyreżyserował go Mariusz Palej, a wyprodukowała firma TPS, Telewizyjne Profesjonalne Studio. Całość koordynował Urząd Miasta Warszawy.
Reklama - przygotowana w wersji 30-sekundowej i 3-minutowej stanowi główny element kampanii promującej Warszawę w związku z Euro 2012. Spot będzie pokazywany m.in. podczas targów i na konferencjach, a w czasie samych mistrzostw będzie częścią pokazu świetlno-wodnego na Podzamczu.
Oprócz tej reklamy w kampanii będą wykorzystywane - głównie w internecie - spoty rysunkowe autorstwa Przemysława „Trusta” Truścińskiego i Bartosza Sztybora. Głównymi bohaterami tych filmików będą symbole Warszawy: Syrenka i Fryderyk Chopin.
Dołącz do dyskusji: Pan goni panią - Warszawa z kontrowersyjnym spotem na Euro 2012 (wideo)