Palmers nowym klientem PR24
Agencja PR24 podpisała umowę na pełną obsługę public relations marki Palmers w Polsce. Kampania będzie miała charakter informacyjno-wizerunkowy. W ramach podejmowanych działań, tradycyjne formy media relations zostaną uzupełnione o nowe sposoby dotarcia do mediów, takie jak wirtualne konferencje prasowe.
Rozpoczęcie działań public relations dla marki Palmers związane jest z nowym etapem rozwoju firmy, która właśnie zaczyna tworzyć sieć firmowych sklepów na zasadzie umów franchaisingowych. Celem akcji jest dotarcie z tą informacją do potencjalnych inwestorów i partnerów w największych polskich miastach.
„Promocja marki Palmers wśród inwestorów wymaga dotarcia do mediów ekonomicznych, skierowanych do przedsiębiorców. Równolegle musimy dbać o wizerunek marki, dlatego będziemy również współpracować z prasą kobiecą. Przygotowujemy także ciekawe materiały dla magazynów skierowanych do mężczyzn, ale niech to na razie pozostanie tajemnicą” – mówi Michał Olbrychowski, Account Director PR24.
Palmers nie korzystał dotychczas z usług agencji PR. Realizacja nowej strategii, opartej na franchaisingu, wymaga jednak wsparcia informacyjnego.
„Zależało nam na nawiązaniu współpracy z agencją, która skutecznie działa na rynku informacji ekonomicznej, a jednocześnie potrafi profesjonalnie zajmować się kreacją wizerunku marki. PR24 przekonało nas, że potrafi to zrobić” – mów Joanna Tarka, reprezentująca Palmers w Polsce.
Dołącz do dyskusji: Palmers nowym klientem PR24