Pakiety mediowe sieci Q-net
Pakiety mediowe: Internet + prasa w sieci Q-net
Wychodząc naprzeciw oczekiwaniom klientów, sieć internetowa Q-net wprowadza pakiety mediowe: Internet + prasa. Tego rodzaju rozwiązanie ma umożliwić dotarcie z reklamą do większej grupy docelowej, po stosunkowo niższej cenie, dzięki atrakcyjnym rabatom łączonym.
- Chcielibyśmy, aby domy mediowie, reprezentujące interesy swoich klientów, miały możliwość dotarcia do szerszej grupy docelowej. Dodatkową, być może najważniejszą korzyścią, są wyjątkowo atrakcyjne rabaty na kampanię Internet + Prasa. Ponadto chcielibyśmy skrócić drogę negocjowania warunków cenowych w przypadku planowania konkretnej kampanii w Internecie i w prasie jednocześnie - powiedziała Karolina Kuczera, prowadząca sieć reklamy internetowej QNET.
Pakiety prasa + Internet obejmują trzy tytuł prasowe i ich wydania internetowe, Biznes Warszawski - www.biznespolska.pl, Warsaw Business Journal - www.wbj.pl oraz Warsaw Voice - www.warsawvoice.pl.
Podstawowym założeniem pakietu Internet + prasa jest minimalna jednorazowa inwestycja finansowa w konkretnym medium.
I tak na przykład:
Przy planowaniu kampanii internetowej na stronie www.biznespolska.pl na minimum 4 000 PLN rate card, klient otrzymuje rabat na Internet w wysokości 50% oraz 15% rabat na dowolną powierzchnię drukowaną.
Warunkiem koniecznym do uzyskania powyższych rabatów jest przeprowadzenie kampanii zarówno w Internecie, jak i w prasie.
Przy jednorazowej inwestycji finansowej w Internecie na sumę minimum 7.000 PLN rate card klient otrzymuje 1 powierzchni drukowanej gratis w dowolnym wydaniu gazety Biznes Warszawski. Inwestując 10.000 PLN na kampanię w Internecie Klient otrzymuje INSERT gratis w całym nakładzie (5.000 egz.) gazety Biznes Warszawski.
Dołącz do dyskusji: Pakiety mediowe sieci Q-net