SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Oto Film łączy się z domem produkcyjnym Tank

Studio filmowe Oto Film i dom produkcyjny Tan łączą się w jeden podmiot. Na czele połączonej struktur stanie Jacek Kulczycki, właściciel i prezes Oto Film.

Magdalena Olak i Jacek Kulczycki Magdalena Olak i Jacek Kulczycki

Fuzja Oto Film i Tank ma na celu umocnienie pozycji w obszarze realizacji produkcji filmowych - reklamowych, fabularnych, tworzenia contentu video, nowych mediów, postprodukcji filmowej, oraz obsługi projektów zagranicznych.

Połączenie nastąpiło oficjalnie 1 października - marki obu firm zostają zachowane i  będą działały na potrzeby realizowanych projektów. Zarząd tworzą Jacek Kulczycki (CEO i właściciel Oto Film) - będzie CEO i prezesem zarządu. Magdalena Olak została wiceprezes zarządu oraz dyrektor zarządzającą Oto Film (wcześniej 15 lat studiem zarządzał Kuba Ranik). Menadżerka obejmie też udziały w Oto Film (nie ujawniono, jaką część).

Oto Film i Tank planują rebranding

Nowy zarząd Oto Film planuje modyfikację modelu biznesowego nowej firmy, przebudowę struktury organizacyjnej, zmianę siedziby oraz rebranding. Procesy te zostaną wdrożone do połowy 2021 r.

- Decyzja o połączeniu podyktowana jest chęcią zbudowania jeszcze lepszej oferty produkcyjnej, opartej na naszym wieloletnim doświadczeniu, umiejętnościach budowy relacji oraz rzetelnych fundamentach biznesowych obu firm - podkreśla Jacek Kulczycki.

Zdaniem Magdaleny Olak „połączenie TANK z OTO FILM to przykład równania 1+1=3, gdzie nowa wartość powstaje w wyniku sumy doświadczeń obu firm i ich pracowników, a także rozwijania nowych usług i produktów dla rynku krajowego i klientów zagranicznych".

Studio Filmowe Oto Film działa na rynku od 1992 roku. Dotychczas zrealizowało blisko 3000 produkcji dla kampanii reklamowych dla czołowych marek w Polsce, m.in. dla Jeronimo Martins Biedronka, Kompanii Piwowarskiej, T-Mobile, McDonald’s, P4 Play, NC+, Coca-Cola, Ferrero, a  z zagranicznych Marken Film, Casta Diva Pictures, Aggressive.tv i Great Guns.

W strukturze Oto Film są  także studio postprodukcji filmowej Orka oraz Cafe Ole - studio postprodukcji dźwiękowej. Obie firmy pozostają własnością Jacka Kulczyckiego (większościowe udziały). W 2019 roku studio filmowe Oto Film osiągnęło wzrost wpływów o 57,9 proc. do 28,49 mln zł i zysku netto z 2,21 do 2,75 mln zł.

Tank działa na rynku od 2006 roku. Był koproducentem filmu fabularnego „Słodki koniec dnia” nagrodzonego na Sundance Film Festival oraz Międzynarodowym Festiwalu Kina Niezależnego Off Camera. Od początku istnienia współpracował z czołowymi agencjami reklamowymi w Polsce realizując kampanie dla kluczowych marek reklamowych, m.in.: T-Mobile, IKEA, Huawei, Lotos, Kompania Piwowarska. Tank ma na koncie realizacje blisko 200 filmów - głównie reklamowych.

Dołącz do dyskusji: Oto Film łączy się z domem produkcyjnym Tank

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl