Osiem osób awansowało w 24/7Communication
W agencji 24/7Communication awanse otrzymali: Magdalena Klejment, Dorota Piejko-Foltyn, Karolina Partyka, Katarzyna Czajkowska, Aleksandra Jasińska, Karolina Papis, Rafał Śliwczyński i Szymon Marczak.
Magdalena Klejment (na zdjęciu poniżej) objęła stanowisko senior account managera. Aktualnie kieruje zespołem obsługującym klientów m.in. z sektora consumer health, finanse, telecom czy travel. Jest odpowiedzialna za wdrażanie praktyki EB, strategii komunikacji zintegrowanej i rozwijanie działań digitalowych oraz CSR. Związana z agencją od ponad 5 lat.
Do kadry managerskiej dołączyła Dorota Piejko-Foltyn (na zdjęciu poniżej), która awansowała na stanowisko account managera. Specjalizuje się w obszarze technologicznym, telecom oraz ICT. Odpowiada za tworzenie i wdrażanie strategii z zakresu komunikacji korporacyjnej, wewnętrznej, employer brandingu i CSR.
Karolina Partyka (na zdjęciu poniżej) jako account managera jest odpowiedzialna za działania z zakresu komunikacji zarówno produktowej, jak i korporacyjnej. Specjalizuje się w komunikacji branży retail i FMCG, w obszarach crisis management oraz współpracy z influencerami.
Katarzyna Czajkowska (na zdjęciu poniżej) objęła funkcję junior account managera w zespole odpowiedzialnym za obsługę McDonald’s Polska. Specjalizuje się w projektach z zakresu komunikacji brandowej, wewnętrznej, EB i CSR.
Aleksandra Jasińska (na zdjęciu poniżej) jako junior account manager realizuje projekty z obszaru komunikacji korporacyjnej, brandowej i influencer marketingu. Odpowiada również za organizację eventów i akcji specjalnych dla klientów. W 24/7 prowadziła projekty komunikacyjne zarówno dla rodzimych, jak i międzynarodowych firm. Z firmą związana jest od 3 lat.
Karolina Papis (na zdjęciu poniżej), która wspiera zespół w działaniach dla klientów z sektora energetycznego i ubezpieczeniowego, awansowała na stanowisko account executive. Odpowiada za realizację działań z zakresu komunikacji zewnętrznej oraz wewnętrznej. Wcześniej zdobywała doświadczenie w branży eventowej.
W ramach struktury 24/7studio, czyli działu zajmującego się kreacją contentu graficznego, produkcją foto/video oraz rozwiązaniami digital awansował Rafał Śliwczyński (na zdjęciu poniżej). Objął stanowisko graphic designera.
W dziale social media utworzono nową ścieżkę specjalizacji – paid media, w ramach której Szymon Marczak (na zdjęciu poniżej) objął stanowisko junior paid media specialist. Zadania w nowej roli obejmą planowanie oraz kompleksową realizację płatnych kampanii reklamowych w social media oraz wyszukiwarkach.
Dołącz do dyskusji: Osiem osób awansowało w 24/7Communication