SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Oshee Vitamin Shot nie tak witaminowe – reklama wprowadzała w błąd (wideo)

Komisja Etyki Reklamy uznała, że spot napojów Oshee Vitamin Shot wprowadzał odbiorców w błąd. Reklama nieprawdziwie podawała, że pokrywają one 100 proc. dziennego zapotrzebowania na witaminy.

Spot napojów Oshee Vitamin Shot, którego dotyczyła skarga otrzymana przez Komisję Etyki Reklamy, był emitowany jesienią ub.r., w ramach kampanii wspierającej wprowadzenie tej marki na polski rynek (więcej o tej akcji). W filmiku pada stwierdzenie, że jedna puszka Oshee zawiera 100 proc. dziennego zapotrzebowania na witaminy. Tymczasem autor skargi zauważył, że w napojach tej marki znajduje się tylko jedna witamina, a np. napoje Relax i Memory nie zawierają w ogóle witamin. Ponadto zwrócił uwagę, że informacje o pokrywaniu przez Oshee 100 proc. dziennego zapotrzebowania na witaminy umieszczone zostały także na opakowaniach i stronie internetowej tych produktów.



Firma Oshee Polska nie ustosunkowała się do tych zarzutów. Natomiast Komisja Etyki Reklamy uznała je za uzasadnione, oceniając, że spot Oshee Vitamin Shot wprowadzał odbiorców w błąd. W opinii zespołu orzekającego informacja o tym, że napoje Oshee pokrywają100 proc. dziennego zapotrzebowania na witaminy, jest po prostu gołosłowna. „Reklama wymaga modyfikacji, aby nie przypisywała środkowi spożywczemu właściwości, których produkt nie posiada” – podkreśliła komisja.

Dołącz do dyskusji: Oshee Vitamin Shot nie tak witaminowe – reklama wprowadzała w błąd (wideo)

2 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
pawel
już więcej nie kupie tego produktu!!!!
odpowiedź
User
Voytek
Kupiłem to raz z ciekawości, stało w lodówce miesiąc, dziś wypiłem i na tym koniec.
odpowiedź