OS3 Group przejmuje jedną trzecią domu mediowego Mr Target
OS3 Group kupiła 33 proc. udziałów w internetowym domu mediowym Mr Target działających w grupie Sare. OS3 chce w ten sposób poszerzyć swoje kompetencje o planowanie i zakup mediów cyfrowych.
Mr Target to interaktywny dom mediowy, który powstał z przekształcenia spółki mail-media, specjalizującej się w kampaniach e-mailingowych. Oferuje usługi w zakresie kompleksowej obsługi komunikacyjnej online, koordynacji i agregacji wydawców i partnerów afiliacyjnych oraz planowania i realizacji precyzyjnie targetowanych kampanii reklamowych. Jego klientami są m.in. Bank BPH, C&A, Gigaset, HP, Hyundai, mBank, PLL Lot, Renault oraz duże sieciowe domy mediowe.
OS3 Group kupiła 33 proc. udziałów Mr Target. Kwota transakcji nie została ujawniona.
- Liczba realizowanych projektów w oparciu o planowanie mediów przekonała nas do konieczności skupienia kompetencji agencji i domu mediowego w naszej Grupie. Owocem takiej współpracy jest synergia, lepsze zrozumienie klienta, dopasowanie się z ofertą, a przede wszystkim sprostanie zwiększonym wymaganiom rynku - tłumaczy portalowi Wirtualnemedia.pl Marcin Maj, wiceprezes OS3 Group. - Dlaczego zdecydowaliśmy się zainwestować w MR Target? Naszą uwagę zwróciły: orientacja na skuteczność działania, dynamika rozwoju, dwukrotnie zwiększona liczba zatrudnienia w ciągu zaledwie dwóch lat i wysoki poziom profesjonalizmu zespołu MR Target. Nie bez znaczenia okazał się również fakt przynależności tej firmy do Sare - spółki, która wyznaje filozofię biznesu bliźniaczą wobec OS3 Group - dodaje.
- Dzięki tej inwestycji będziemy w stanie jeszcze dynamiczniej rozwijać własne technologie do optymalizacji kampanii oraz przyspieszyć rozbudowę kompetencji w zakresie kompleksowej obsługi klientów w obszarze SEO i SEM - zapowiada Jarosław Nowak, dyrektor zarządzający Mr Target. - Rozszerzenie kompetencji jest konieczne przy skutecznych i efektywnych realizacjach, zwłaszcza przy tworzeniu zintegrowanych kampanii komunikacyjnych - komentuje Tomasz Pruszczyński, prezes Sare.
Na razie kierownictwo Mr Target pozostanie w niezmienionym składzie. - Jesteśmy nastawieni na kompleksowe, wzajemne poszerzanie oferty, a przez to wzrost sprzedaży i pozyskiwanie nowych klientów. Ta inwestycja oznacza jeszcze silniejsze rozszerzenie kompetencje Grupy. Oznacza to wymianę know-how w zakresie efektywnego planowania i zakupu mediów, budowę kompleksowej oferty handlowej, dostęp do nowych obszarów rynku dla grupy - wylicza Marcin Maj.
OS3 Group planuje już kolejne inwestycje uzupełniające jej kompetencje - chce przejąć udziały w agencji ATL/BTL i firmie software house. Obecnie grupę tworzą spółki Faster&Better, mobileGo, Mr Target, OS3, Ostryga i Wydaje.pl.
- Wyspecjalizowane spółki, tworząc konsorcjum, mają zdecydowanie większe szanse na wygrywanie znaczących przetargów. Budując naszą grupę jako niezależne podmioty, mamy przewagę nad agencjami korporacyjnymi - przekonuje Marcin Maj. - Dynamika wzrostu, jaką odnotowujemy z roku na rok, jest dla nas bardzo satysfakcjonująca. Wyniki z 2011 roku na 2012 zostały zwiększone o ponad 34 proc. Potencjał ten wykorzystujemy do nowych inwestycji - dodaje.
Dołącz do dyskusji: OS3 Group przejmuje jedną trzecią domu mediowego Mr Target