"Orzeł czy reszka" reklamuje się w prasie kobiecej
W czasopismach kobiecych wydawnictwa Marquard trwa kampaniareklamowa konkursu "Orzeł czy reszka". Zabawa opiera się naSMS-owej grze w ciemno.
Zamieszczana w czasopismach kobiecych wydawnictwa Marquardreklama konkursu "Orzeł czy reszka" zachęca do wysłania SMS-a otreści "OV.Orzel" lub "Ov.Reszka". W wiadomości zwrotnej otrzymujesię informację o nagrodzie finansowej lub rzeczowej, którą możnaotrzymać. Wysyłając kolejne SMS-y, zwiększa się pulę swoichwygranych.
"Orzeł czy reszka" jest reklamowany w tygodniku "Pani Domu" orazmiesięcznikach "Joy", "Cosmopolitan", "Olivia" i "Shape". Koncepcjąkonkursu - zaplanowanego do 24 czerwca - oraz jego obsługą prawną iwsparciem reklamowym zajmuje się - na zlecenie wydawnictwa Marquard- firma One-2-One Media Solution.
Dołącz do dyskusji: "Orzeł czy reszka" reklamuje się w prasie kobiecej