SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Orlen wybiera agencje reklamowe do obsługi full service

Koncern paliwowy Orlen zaprasza agencje reklamowe do składania ofert na obsługę reklamową full service - wynika z informacji Wirtualnemedia.pl. Umowy ze zwycięskimi agencjami zawrze na 4 lata.

Orlen rozpoczął postępowanie ofertowe, którego celem jest wybór agencji reklamowych świadczących usługi full service.

Postępowanie odbędzie się w dwóch turach. W turze I agencje zostaną poproszone o spełnienie kryteriów formalnych oraz merytorycznych. W turze II przedstawione zostanie zadanie konkursowe  - tylko dla tych, którzy zakwalifikują się do II etapu.

Proces ten dotyczy obsługi reklamowej ATL i BTL. Orlen wyjaśnia, że istnieje możliwość składania ofert w obu pozycjach. Spółka oczekuje jednak ofert od agencji, które są w stanie świadczyć usługi zarówno w jednej jak i drugiej strategii, czyli ATL i BTL. Zakres docelowych umów będzie zawierał usługi full service.

W przypadku ofert składanych na obsługę reklamową ATL Orlen wymaga od agencji doświadczenia w postaci minimum 3 przykładów kampanii marketingowych360 (z wykorzystaniem TV) zrealizowanych w ciągu ostatnich 3 lat; zaprezentowania marek obsługiwanych w ciągu 3 ostatnich lat z przykładowymi projektami ATL zrealizowanymi dla największych klientów, informacji o niestandardowych realizacjach ATL, zdobytych nagrodach w ciągu 3 ostatnich lat i innych dodatkowych informacji związanych z produkcją ATL.

Od agencji składających oferty w zakresie obsługi BTL, Orlen oczekuje z kolei  minimum 3 przykładów projektów BTL zrealizowanych w ciągu ostatnich 3 lat, zaprezentowania marek obsługiwanych w ciągu 3 ostatnich lat z przykładowymi projektami BTL zrealizowanymi dla największych klientów, informacji o niestandardowych realizacjach BTL, własnych możliwości produkcyjnych i innych dodatkowych informacji związanych z produkcją materiałów BTL.

>>> Praca.Wirtualnemedia.pl - tysiące ogłoszeń z mediów i marketingu

Z wybranymi agencjami Orlen zawrze umowy na 4 lata, z możliwością ich przedłużenia o rok. Zainteresowane agencje mogą składać oferty do 3 sierpnia br.

Orlen współpracuje z kilkoma agencjami reklamowymi. Jedną z ostatnich kampanii, pod hasłem "Mały atom, wielka sprawa" przygotowała i realizowała agencja reklamowa Grey. Obsługą mediową Orlenu zajmuje się agencja mediowa Sigma Bis, której spółka jest - wspólnie z PZU - właścicielem.

Dołącz do dyskusji: Orlen wybiera agencje reklamowe do obsługi full service

7 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Niegodziwcy? Dlaczego?
Ogłaszają przetarg - źle, bo powinni mieć już kogoś „sprawdzonego" na oku. Jak przez lata tłumaczono niekoncAca się umowę TVP z Nielsen ws badań. xD Nie ogłaszają źle - bo jak to bez przetargu. Jeśli chce się psa uderzyć to zawsze kij się znajdzie.
odpowiedź
User
Jan Dzban
Full service, czyli w poślady i bez gumki?
odpowiedź
User
Helmut Klopp
Full service to jest w poślady i bez gumki.
odpowiedź