Oriflame poszerza współpracę z Artegence o kompleksową obsługę social media
Agencja Artegence, która dotychczas była odpowiedzialna za działania kreatywno-digitalowe przy projekcie Oriflame „Piękna Tak Jak Chcę”, wygrała przetarg na obsługę kanałów social media firmy oraz działania SEO i SEM na rynku polskim.
Dotychczasowy zakres współpracy dotyczył m.in. wsparcia kreatywnego wokół głównej kampanii Oriflame w 2018 roku. Artegence jest odpowiedzialna za koncept i kreację kanału YouTube „Piękna tak jak chcę” – miejsca, w którym pięciu znanych ekspertów z sektora beauty prezentuje, jak dbać o kobiece piękno:
Działania te będą kontynuowane w tym roku – w nowym, odświeżonym wydaniu. Komunikacja w dużej mierze zostanie oparta na współpracy z influencerkami tj. Sylwią Sajchta czy Zmalowana.
Agencja Artegence będzie odpowiadać teraz także za kompleksową obsługę social media dla Oriflame Poland, która obejmuje takie kanały jak Facebook, Instagram i YouTube. Zakres prac zawiera także działania reklamowe dot. wszystkich wspomnianych kanałów oraz działania SEO i SEM dla marki.
- W 2019 roku postanowiliśmy przenieść działania Oriflame w social mediach na nowy, jeszcze wyższy poziom! W drodze przetargu wybraliśmy do współpracy przy tym wyzwaniu agencję Artegence, która zaproponowała najlepsze rozwiązania digitalowe, zarówno od strony kreatywnej, jak i performance. Ponadto dotychczasowa współpraca pokazała, że agencja doskonale rozumie naszą firmę i świat beauty - komentuje Zuzanna Bogusławska, online & social media manager Oriflame Polska.
Firmy nie podają szczegółów przetargu ani terminu, na jaki została zawarta umowa.
Ponadto Artegence była także odpowiedzialna za stworzenie i launch platformy rekrutacyjnej, mającej na celu pozyskiwanie nowych konsultantek Oriflame.
Pilotażowo działania zostały wdrożone w Rumunii, a docelowo mają funkcjonować na kilku europejskich rynkach. Kampania składa się z pięciu odsłon, podzielonych pod kątem stylu życia i zainteresowań potencjalnych konsultantek. Artegence odpowiada za adaptację konceptu komunikacyjnego oraz platformę rekrutacyjną.
Współpraca z influencerkami – tj. Sylwia Sajchta i Zmalowana – została nawiązana poprzez LifeTube.
Dołącz do dyskusji: Oriflame poszerza współpracę z Artegence o kompleksową obsługę social media