Organizacja WWF współpracuje z Acxiom Polska
Darczyńcy kampanii WWF 'Ratuj Dom Rysia - Puszczę Białowieską' - światowej organizacji non profit działającej na rzecz ochrony środowiska - poszukiwani w bazie Acxiom Polska.
Polski oddział organizacji WWF rozszerza zakres swojej komunikacji o działania w obszarze marketingu bezpośredniego. Pierwszy projekt realizowany tą drogą razem z Acxiom Polska – kampania „Ratuj Dom Rysia – Puszczę Białowieską”, stanowi jednocześnie pierwszy na naszym rynku projekt z zakresu ochrony środowiska, który skierowano bezpośrednio do wyselekcjonowanych odbiorców. Komunikacja bezpośrednia jest często i ze znakomitym efektem wykorzystywana przez różnego rodzaje organizacje charytatywne, których działalność związana jest najczęściej z pomocą dzieciom lub chorym. Organizacje pro-środowiskowe, jeśli w ogóle, to bardzo rzadko korzystały z technik DM.
„Dotarcie do jak największej grupy darczyńców i zaangażowanie ich w nasze działania, oraz wzrost świadomości ekologicznej Polaków to główne cele, które chcemy osiągać w realizowanych przez nas kampaniach – mówi Sylwia Wiechowska, Kierownik ds. Marketingu i Pozyskiwania Funduszy w WWF Polska. - Marketing bezpośredni, jak potwierdzają nasze doświadczenia, nie tylko w Polsce, ale i w innych krajach, w których działa WWF, potrafi skutecznie nam w tym pomóc. Będziemy się bacznie przyglądać rezultatom tej akcji. Mamy nadzieję, że zdobyte doświadczenie pozwoli nam na bliższy i długofalowy kontakt z naszymi sympatykami.”
Projekt „Ratuj Dom Rysia – Puszczę Białowieską” jest akcją ogólnopolską, która została skierowana do kilkudziesięciu tysięcy osób wyselekcjonowanych z bazy Acxiom. Przy doborze odbiorców akcji eksperci firmy wykorzystali wiedzę na temat profilu darczyńców organizacji WWF zdobytą we wcześniej realizowanych akcjach min. „1%” aplikując ją do analiz scoringowych. Acxiom będzie także wspierał organizację w zakresie obsługi analitycznej wyników po zrealizowanych kampaniach oraz pogłębiania wiedzy na temat zgromadzonej przez WWF bazy darczyńców.
Projektem i materiałów, które zostały przesłane do odbiorców kampanii „Ratuj dom Rysia – Puszczę Białowieską ” zajęła się agencja Blue Design, a wyprodukowała je firma GHP Polska.
Dołącz do dyskusji: Organizacja WWF współpracuje z Acxiom Polska