Orbit w nowej kampanii reklamowej „ratuje z kłopotliwych sytuacji”
W nowym cyklu spotów reklamowych guma Orbit przedstawiona zostaje jako „ratunek z kłopotliwych sytuacji”. Za przygotowanie spotu odpowiadają agencje Energy BBDO i CLM BBDO.
Konwencja nowych spotów reklamowych gum Orbit (Wrigley Company) opiera się na pokazaniu bohaterów w problematycznych sytuacjach. W jednym z filmów uczeń zostaje zaatakowany przez kolegę na środku korytarza. W innym, para nastolatków zostaje przyłapana przez rodzica w nie dwuznacznej sytuacji. W obu przypadkach, „ratunkiem” z opresji jest listek gumy Orbit.
W ramach kampanii przygotowano trzy filmy - bohaterem ostatniego z nich jest mężczyzna zagrożony podczas napadu na bank. - Reklamy w lekki, zabawny sposób budują zaufanie do marki - komentuje Steve Johnson, strateg marketingowy z Wrigley Company.
Za kreację kampanii odpowiadają agencje Energy BBDO i CLM BBDO, za produkcję studio MJZ. Za reżyserię spotów odpowiada Craig Gillespie. Ich producentem zaś jest John Pratt, a za muzykę odpowiada Daniel Kuypers.
Dołącz do dyskusji: Orbit w nowej kampanii reklamowej „ratuje z kłopotliwych sytuacji”